Mijn houten vloer, weet t niet meer

mijn hele keuken vloer komt omhoog en zover het oog reiken kan is er geen lekkage! hoop dat het weer vanzelf inkrimpt heb de keukendeur al openstaan met de wind op de vloer…

hoort de vloer ook bij de inboedelverzekering??

before you judge me, try hard to love me

Gewijzigd door - mama van 3 jongens op 09 Aug 2010 12:26:14

Ja, vloer hoort bij inboedelverzekering. In elk geval voor de zekerheid vast je tussenpersoon bellen om te melden dat je vloer een eigen leven aan het leiden is.

En ondertussen verder zoeken naar een lekkage, want een houten vloer komt niet zomaar omhoog, er moet ergens vocht zitten.

Groetekes, Sje

oke dan ga ik die even bellen om alvast een melding te maken.
en dan vanavond mijn man de kelder maar insturen om daar op onder zoek te gaan want daar ga ik mooi niet in hahaha

bedankt voor de tip heb altijd een inboedelverzekering gehad maar nooit nodig gehad dus geen idee hoe dat in zijn werk gaat maar ga even contact opnemen

nou heb dus contact gehad met mijn verzekering die mij vervolgens naar de woninbouw stuurde met het verzoek om door hun een onderzoek te laten doen naar de leidingen. die zijn vanochtend geweest maar hebben niks kunnen vinden omdat ze alleen op de plekken keken waar wij allang hadden gezocht.
volgens hun moest ik de vloer maar openbreken om er onder te kijken de vloer moet er toch uit!?
nou eerst maar advies gevraagd bij de verzekering want voor je het weet krijg je te horen je krijgt geen vergoeding omdat je zelf iets hebt opengebroken
dus nu moet ik zelf een loodgieter in de hand nemen en alleen als hij iets vind word deze vergoed door de verzekering.
daar ben je klaar mee want wat als hij nou niks kan vinden heb ik en een rekening en de grote vraag krijg ik nog wel uitbetaald want ja de moet toch een nieuwe vloer in en das ook niet goedkoop.
deze vloer zou mijn hele leven meegaan werd er bij aankoop gezegd.nou is mijn leven na 5 jaar al voorbij dan hahaha

dus maandag op zoek naar een loodgieter (tis een dorp he bedrijven zijn op vrijdag middag dicht)

Enne… heb je geen garantie meer op de vloer zelf?
Als ze zeggen dat hij zo lang mee zou gaan…

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

op slijtage heb ik wel garantie maar niet op waterschade.
er is nergens een druppel water te zien ook in de kelder niet wel hebben we een gat onder de tuindeur ontdekt waar regenwater door heen kan gekomen zijn maar de woningbouw ontkent dat ja dan weet ik het ook niet meer.
er is ook geen aanwijzing dat er ooit ergens water heeft gelegen want dan zou je toch van die vochtplekken moeten zien.
de woninbouw beweerd dat ik er zelf water op heb laten vallen tja ze willen natuurlijk niet aansprakelijk gesteld worden maar dat is absoluut niet het geval want dan zouden er echt liters water op hebben moeten gelegen voor een langere periode en daarbij mijn kinderen later wel vaker hun beker omvallen maar ruim het gelijk op en nog nooit iets omhoog gegaan.

nee het ligt zeker niet te strak er zit bij elke plank een ruimte van een paar mm want dat vroeg de woningbouw ook toen ik ze belde maar toen die kwam zei die ook dat het daar niet aan kon liggen

de ellende is dat als de vloer dr uit moet mijn houten muurtje die ik als afscheiding van de keuken naar woonkamer heb ook moet slopen
en waarschijnlijk krijg ik alleen een vergoeding voor de keuken terwijl de vloer dus door getrokken is naar de woonkamer het is dus een geheel.

dubbel op balen dus

en plinten heb ik natuurlijk wel maar de schade ligt in het midden dus denk ik niet dat er water achter de plint in gekomen hoewel alles kan natuurlijk

defentief gestrest nu, de verzekering wil niet uitbetalen omdat er geen leiding probleem is maar een funderingsprobleem dat alleen schade betreft bij zware regen, de woningbouw blijft ontkennen dat dit het probleem is dus die willen ook geen schade vergoeden zelfs geen niewe fundering aanlegen bij mijn keukendeur.
dus met de herfst zit ik met de ellende zeker als de put weer overstroomt.
ik word hier helemaal gek van want ik heb ook niet zoveel geld om ineens een nieuwe vloer voor zon opervlakte aan te leggen daarbij moet er dus een muur verwijderd worden bij het verwijderen en aanleggen van de nieuwe vloer.

Wat moet ik nu kan wel janken
je word gewoon van het kastje naar de muur gestuurd
waarom heb ik al die jaren elke maand de verzekering betaald voor zulke zaken toch en nu word je alsnog in de kou gezet

iemand tips advies ???want ik weet het niet meer

@ Mama van 3 jongens… Mijn ouders hebben precies het zelfde gehad… Ook hun vloer kwam uit t niets omhoog, en hun verzekering wou ook niet uitbetalen als zijnde waterschade.
Wat bleek… Een verkeerde ondergrond… Terwijl deze vloer er al 3jaar in zat… kwam hij nu pas omhoog, omdat er dus een verkeerde ondergrond onder lag…

Wij hebben de vloer opgegeven op onze naam… en ze kregen alles vergoedt…

Liefs, Melanie, (mama van Noah)