aan het leren is?
Shadow plaste gisteren ineens in de kamer. (ze is nog niet helemaal zindelijk dus ongelukje kan gebeuren) rico zag dat en zei: shalow in de eecee! (alsof hij wilde zeggen: shadow dat moet op de wc hihi) wat deed rico vanochtend? hij ging in bad en ik was nog wat kleertjes aan het pakken.
stond hij precies opdezelfde plek als waar shadow een plasje had gedaan en had dus zelf een plasje gedaan op de grond. en toen zei hij: kijk! Klaar!
ik begon inwendig eigenlijk al te lachen maar ik dacht; niet lachen!!
ik zei tegen rico dat shadow dat perongeluk had gedaan en dat dat niet de bedoeling was. van de hond. En toen vroeg ik: ging dat bij jou ook perongeluk?
hij knikte van ja maar vraag me af of ie me snapte, hij liep lachend weg.
vervolgens gebeurde dit:
papa was vanmiddag even weg, maar shadow moest naar buiten, ik wist wel dat hij ongeveer op tijd terug zou komen voor shadow’s ronde, maar het was dus net te laat. shadow had een klein beetje gepoept!
rico zag dat en schreeuwde helemaal enthousiast: jaaaaaaaaah poepieeeeeee shaloowwww!!!
en toen zei ik nog tegen rijco: ohjee shadow leert hem foute gewoontes aan, voor je het weet poept rico daar morgen ook neer
verder doet shadow het prima hoor haha ze poept niet dagelijks binnen…in feite was dit de eerste keer, maar het binnen plassen doet ze toch nog wel 1 keer per dag. en het gekke is; ik vermoed dat ze dit expres doet, wij waren laatst een tijdje weggeweest,
(4 uurtjes een verjaardag)
wij kwamen terug en ze had niets binnen gedaan. had netjes op ons gewacht! en nu 2 uur nadat ik haar uitliet dit dus! maargoed vergeleken bij het begin, toen ze nog 5 x binnen plaste is dit al een hele vooruitgang!
![]()