....mijn haar waanzinnig is uitgevallen

De eerste twee maanden (ongeveer) na de bevalling van Kaya was er niks aan de hand met mijn haren.
Maar nu, sinds een maand of vier…onwijs gewoon.
Het valt uit, niet normaal!
Al 4 maanden heb ik elke keer na het wassen een hele hand vol met haren en vervolgens zit daarna de borstel ook helemaal vol
Eerst dacht ik dat ik het me verbeelde, maar niet dus.

Vandaag was ik bij de kapper en het eerste wat ze zei toen ze mijn haren ging wassen: jeeeee, jouw haar is een stuk dunner geworden zeg!
Ze zag gelukkig wel al dat er weer nieuwe haren groeide
Inmiddels weet ik al een tijdje dat meer vrouwen dit kunnen hebben na een bevalling.
Maar ik heb er bij Stephan nooit last van gehad (?)
Best balen, maar ja…gelukkig groeit het al weer bij
Zit nu maar ff aan de vitamine B complex

Maarre…kan me niet herinneren dat ik er hier ooit iemand over gehoord heb.
Wie van jullie heeft het ook gehad?

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Ikke heel erg!! Maar wees gerust je word echt niet kaal hoor…
Normaal (als je niet zwanger bent) verliest een mesn al tijd al haren elke dag… als je zwanger bent word dit beduidend minder, en daarom hebben zwangere vrouwen vaak zo’n mooie bos met haar!
Maar als de zwangerschap voorbij is vallen die haren vaak alsnog uit

Ik heb het ook gehad, maar heb nog steeds genoeg haar en geen kale plekker oid

Wel irri steeds overal die haren…

Groetjes Nathalie & Co

Ooooooh, klinkt heel bekend.
Ik vond ze overal, leek wel of ik in die tijd een hond in huis had die flink in de rui was.
Verschrikkelijk vond ik het.
Bleef maar stofzuigen

Groetjes Mim

Mijn moeder heeft er vroeger heel veel last van gehad die had op een gegeven gewoon kale plekken op haar hoofd.
dus die heeft toen haar mooie lange zwarte haar helemaal kort geknipt, en toen kwam het op een gegeven moment gelukkig weer bij.
en nu nog 23 jaar later is ze nog steeds bang dat het weer zal uitvallen.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

ik heb het bij beide ook nooit gehad

maar verleden jaar ineens met de zomervakantie viel me haar ontzettend uit pffff dacht echt ben over een paar maanden kaal maar gelukkig niet

Bianca mama van Kevin*,Dylan en Kaitlyn

Ja ik had t ook na Kasper en ook zo laat… Dit keer ben ik dus voorbereid want schrok er toen wel van hihi

Groetjes, Els

Hoi Bieb,

Zelf heb ik het ook en mijn dochter is al 3,5 jaar. Het kwam na m’n bevalling net als bij jou en het is nooit meer over gegaan. Nu is het een stuk minder dan in het begin maar ik heb nog wel last van haar uitval. Nu wil ik niet zeggen dat het bij jou nooit meer weggaat hoor, maar ik ken het “probleem”. En, ja het is lastig.
Verder kan ik je gerust stellen, ik ben niet kaal hoor Dus wees niet bang het komt wel weer goed.

Groetjes,
JacqKie

quote:
Verder kan ik je gerust stellen, ik ben niet kaal hoor Dus wees niet bang het komt wel weer goed.

Whahahaha, nou gelukkig dan maar, pak van mijn hart
Maar serieus, al 3,5 jaar lang?
Hmmm…hoop wel dat het bij mij iets eerder over gaat hoor
Nou ja, zo lang ik niet kaal wordt

hahaha ik heb nog geen haartje aan je gemist vrijdag hoor Bieb.

Nee, die zijn er ook al af natuurlijk