Mijn grote, kleine meis

vanaf volgende week der eigen appartement (studio) heeft. En ik toch echt wel een paar keer heb moeten slikken.
Ze was natuurlijk al regelmatig een paar dagen, soms bijna een week niet thuis, maar op de vrije dagen kwam ze naar huis. Nu zijn we dus echt aan het inpakken (wat heeft die een zooi) En het word leger en leger op der slaapkamer. ze had daar ook al heel veel spullen voor der uitzet staan en iedere keer als ze nu naar Breda rijd gaat er al een volle wagen mee

Er zit een voordeel aan, Dylano gaat naar haar kamer die is 2 keer zo groot en ik kan me andere spullen (lees strijplank droger computer) kan weer naar Dylano zijn kamer.

Maar wat zal ik die meid missen ondanks sms en msn etc

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Oei… tja kleine meisjes worde groot…
Gelukkig hier nog laaaaaang niet aan de orde, maar kan me voorstellen dat je het wel weer zo’n typisch moeilijk momentje is voor mama’s, ontdanks dat je het natuurlijk hardstikke fijn voor haar vind dat ze een plekkie voor zichzelf heeft.

Succes met de verhuizing!

Ik zag het al op je hyves en ik dacht alleen hier krijgt ze alleen nog maar een grote meisjes kamer. Sterkte want het lijkt me toch inderdaad een stuk leger.

Groetjes,

Michèle

och jemig wat lijkt me dat raar!! Ik weet nog wel dat mijn moeder tranen in de ogen had toen we bij mijn zus weg reden, nadat ze op kamers ging. Bij mij had ze dit ook, alleen liet ze eht niet zien. Het is ook wel wat, zoveel jaar gezorgd voor je kind, zoveel mee gemaakt, stukje bij beetje meer loslaten, totdat ze helemaal op zichzelf staan en het zelf willen en gaan doen. dan sta je aan de zijlijn, Natuurlijk niet helemaal aan de zijlijn, maar ze krijgen hun eigen leven en je wordt minder belangrijk voor ze, in vergelijking met de jaren daarvoor… zij staan er niet bij stil, het is een nieuwe spannende stap voor ze, en kijken dit met veel enthousiamse tegoemoet. Wij moeders daarin tegen denken nog aan het moment dat ze voor het eerst in je armen lagen, zo klein en hulpeloos, …Brrr…ben echt een emo kip, en begin door te draven. Sorry!!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Moeilijk! Leuk voor haar, mama trots, maar ook een beetje sip. Ik hoop dat het jullie beide uiteindelijk gaat bevallen!

Groetjes,
M

Lilypie Fourth Birthday tickers

jeeetje dat lijkt me echt heftig als je kind uit huis gaat ook al is het de normaalste zaak van de wereld… toch sterkte meid, je zal wel heel trots zijn maar natuurlijk ook heel erg verdrietig… het zal wel stilletjes worden zo!

Is ook heel raar hoor Loop echt een beetje met me ziel onder me arm

Ik was vanochtend een doos met handdoeken aan het inpakken op haar kamer, die ik gister uitgewassen had voor haar. (kind heeft meer handdoeken in der eentje geloof ik dan wij met zijn vieren hebben) en Dylano was ook op haar kamer en zag dat de muren al kaal waren. Zegt hij leeg en wijst naar de muur. ik zeg ja daar komen jou spullen straks. Hij wou ze al gelijk gaan halen, dus die ziet het wel zitten de grote kamer

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Ha ha ha die denkt alleen maar meer ruimte voor mij

Groetjes,

Michèle

Oef dat lijkt me ook best moeilijk… Mijn ouders zaten te trappelen toen ik uit huis ging, maar die hadden dan ook 7 kids En ik woonde in het begin 15 min verder op
Lijkt me best raar, gelukkig hoef ik er nog lang niet aan te denken. Maar heel veel sterkte ermee!!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Kan me voorstellen dat dit heel dubbel voor je is en een grote stap.

Haha moet wel lachen om Dylano dat hij zo enthousiast was meteen zijn eigen spullen te halen.

Sterkte!

Groetjes,
Sandra