Mijn grootste Trots:)

Carolientje

Hoi!

Je kan hier foto’s plaatsen maar die moeten dan al op een site staan. Hieronder staat een onderwerpje met hoe plaats ik een foto, dan moet het lukken!

Suc6, Els

http://www.ikkeben.nl/forum/topic.asp?TOPIC_ID=928&FORUM_ID=7&CAT_ID=4&Topic_Title=Hoe+plaats+ik+een+foto%21&Forum_Title=trots+op+mijn+kind

Kussies

Hoi hoii
Ik had het inderdaad al gezien,… Maar toch bedankt voor jullie tips hoor, ik had alleen vanmiddag geen tijd meer, vandaar… Maar ik ga zo nog een poging wagen… Thnx

Carolientje

Nou als het goed is moet het dus nu wel gaan lukken (hoop ik).
Komt ze dan, mijn absoluut grootste Trots, mijn Meiske Michaëla (13.1.2001)

Heel veel liefs van Carolientje

hahaha Nou hij is gelukt, maarrr klein beetje te groot uitgevallen. Sorry sorry sorry… Ennuh is ze geen mooi meiske???
Liefs Carolientje

Gewijzigd door - Carolien op 28 Dec 2002 18:18:26

Ik heb echt geeeen idee hoe ze aan die krullenkop komt. Ik had vroeger wel wat krulletjes, maar niet zo als Michaëla, die heeft zo’n gigantische bos… Ben ik dan ook echt trots op.

Liefs Carolientje
mama van Michaëla (13.1.2001)

Echt een knappe meid!!!
Ik snap dat je daar zo trots op bent

Groetjes Miriam

Thnx

Liefs Carolientje

Ha die Carootje,

Gelukkig heb je de foto nu in poster formaat geplaatst , kan iedereen dr prima bewonderen hahaha. En ja, oh die meid hééft een partij krullen joh!!! Die van mij zijn echt super steil, beide. Marcel en ik ook trouwens. Zeg Caro, binnenkort lever ik het Sinterklaas foto rolletje in, kan ik dan bij jou ff een paar fotootjes van de kinderen scannen? Kan ik ze ook eens laten zien! Aan de Ikkeben dames dus. Jij kent ze persoonlijk, je weet al wat een super mooie en coole kinderen ik heb (hihihihi ).

Trouwens, Michaëla mag dr dan als een mini dotje uitzien, in werkelijkheid is ze best een beetje een }, hahaha net als Veronica. Gniffel. Jaja, Womanpowerrrrr.

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

Heee Mo
Tuurlijk mag jij hier je fotoo’s komen inscannen,… zeker leuk voor de dames hier om die prachtige kids van jou ook te kunnen bewonderen… Zijn absoluut het bewonderen waard Sja Michaëla net als Veronica een schatje om te zien… maar o’jeee… hahaha… Spreek je gauw

Liefs Carolientje

Liefs Carolientje