Mijn god wat een nacht

jordy werd op half 12 wakker helemaal paniek wilde niks van papa weten en maar huilen niet gewoon nee echt paniek en dit dus tot half 5 vanmorgen toen kwam roy voor eten dus wat heb ik geslapen 2 uur ja dit is echt gaaf hoor! Grrrrrrr

groetjes een vermoeide Tries

reactie op de drukte van vorige week, pff meisje pak je rust dan wanneer je maar kan vandaag

Kussies

He gadver, wat een rotnacht. Ook voor Jordy natuurlijk. En verder, tja, je zult er doorheen moeten (ik weet het, het is een open deur die ingetrapt wordt) en er komt een tijd (duurt niet te lang meer hoor), dan kijk je er met liefde op terug…zelfs het nachtbraken. Nu nog niet, maar het komt, heus het komt… .

liefs van Monique (die zojuist door dr eigen hond per ongeluk in dr kuit gebeten is, grrrrr PIJN!)

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

Ik kan echt wel janken op het moment, hij is niet te genieten de heledag echt janken om alles hij, tom tom loopt hij de heledag hij wil maar trappen lopen dan zeg je nee gelijk janken maar en dit om de 3 min dat is niet overdreven ik heb hem zelfs vandag een tik op zijn luier gegeven ja tries heeft hem een tik gegeven ik die daar zo tegen is maar echt mensen wat is ie vervelend, eigelijk heel zielig want er is vanalles aan de hand, er komt een hoektand door, heel erg verkoude, en die veranderingen… het is heel begrijpelijk maar ohhh wat moet ik er nou toch mee hij probeerd echt uit hoe ver ie kan gaan. ik zeg tegen peet hij gaat straks in bad, en wat doet meneer loopt naar de douche en hij wil NU! nee niet nu jordy janken maar hoe maak je ze dat nou duidelijk moet ik nu al gebare taal gaan spreken? ohhhh dit mag heel snel over zijn ik wil mijn vrolijke mannetje weer terug

Gr Tries

Tries, Lucas doet ook wel zoiets hoor. Hij wilt NU dat autootje van Veronica afpakken. Zeg je neeeee, is het brulll. Maar ach, weet je ik heb een olifantenhuid gekweekt daar tegen. Andersom is het ook wel mot. Lucas zit net lekker op de troon, dan MOET Veronica er ineens op, terwijl ze net de bank als trampoline gebruikte (waar ik dan ook al tig keer nee op zei en haar ook tig keer in dr kamertje zette). Je raakt er aan gewend. Ik zeg ook weleens, dat ik thuis voor politie agentje speel… Gelukkig is het bij ons niet de hele dag, maar ik heb natuurlijk ook geen nachtbrakertje meer. Scheelt behoorlijk, want als je moe bent, lijkt alles nog erger! Plan je rust in overdag, zoveel je kan. Ff lekker rustig liggen en bijkomen, is belangrijker dan de was hoor Tries!!! Doen!

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

Ach meissie toch, wat vervelend.
Klinkt een beetje als Lucas op dit moment. Is het misschien ook een beetje peuterpuberteit?

Lucas huilt op dit moment ook om alles. Heb zelf een behoorlijke griep gehad, is vandaag de eerste dat dat ik me weer een beetje beter voel. Dat voelt zo’n kind natuurlijk ook en profiteerd daarvan. Ik ben iemand die ook niet aan alles wil toegeven en heb inderdaad ook een tik tegen de luier gegeven (beter tegen de luier, voelt ie niet zo veel).
Heb inmiddels wel geleerd om niet op alles in te gaan, beetje negeren en als dat niet werkt even bij me zitten en afleiden met een spelletje. Dat helpt bijna altijd!
Misschien iets voor Jordy?

Veel sterkte, het gaat echt weer over.
Is voor zo’n manneke ook niet makkelijk geweest de laatste week.

Groetjes Miriam