Jaja…
Ik ben ieder jaar een week of 10 stiekum verslaafd aan Wie is de Mol?
En vanavond is de eerste aflevering weer! Ik heb er al helemaal zin in…
Nog meer fanatiekelingen hier op ikkeben, of moet ik mn verslaving ergens anders botvieren??
Jaja…
Ik ben ieder jaar een week of 10 stiekum verslaafd aan Wie is de Mol?
En vanavond is de eerste aflevering weer! Ik heb er al helemaal zin in…
Nog meer fanatiekelingen hier op ikkeben, of moet ik mn verslaving ergens anders botvieren??
dat is toch dat programma met Johnny de mol, die met gehandicapte kinderen iets doet?? Want dat keek ik wel altijd, maar het is een herhaling die erop komt of heb ik het mis?
Liefs, Melanie, (mama van Noah)
Het zijn 10 (tegenwoordig bekende) nederlanders die in een ander land allerlei opdrachten uit moeten voeren. een van hen probeert de boel te saboteren en die is dus de Mol. Met iedere opdracht kan geld verdiend worden en de winnaar neemt dat geld mee. De Mol probeert ervoor te zorgen dat die pot zo klein mogelijk is.
Na iedere aflevering (= 2 dagen geloof ik) doen ze een test met vragen over wie de mol zou zijn en degene die het meeste fout heeft, valt af. Op het laatst blijft er dus een winnaar en een mol over. Thuis ben je dan ook aan het raden wie de mol is en dat is heel spannend als je er eenmaal ‘inzit’.
Dat is zo ongeveer wie is de mol…
Melanie, jij bedoel down met Johnny.
Enne ik kijk het eigenlijk nooit. Hoe laat is het want er is toch nooit wat op tv op dat tijdstip en eigenlijk wilde ik wel een keer een serie volgen want het lijkt me altijd wel leuk maar ik val er altijd midden in.
Groetjes,
Michèle
@Michele: half negen op 1,2 of 3.
Pas op, want voor je het weet ben je verslaafd! Lijkt me leuk, kunnen we speculeren over wat we vinden…
Ik kijk wel even in de gids vanmiddag. Mervin is toch pas om 8 uur thuis dus die heeft op donderdag niks te zeggen
Groetjes,
Michèle
Ja ik vind dat ook echt een geweldig programma en “De Mol” is ook altijd echt goed! Ben heel benieuwd wie het deze keer is. Ik ga zeker kijken!!
Nog een Mol-junkie hier! Ik ga zeker kijken, spannend. Dus we kunnen wat mij betreft hier gaan speculeren…
Groetjes,
M
Leuk leuk leuk… een moltopic…
Nou, dames. ik heb het nog nooit goed gehad, meestal gok ik wel op iemand die er dan lang in blijkt te zitten. ben benieuwd wat dit jaar brengt!
Ikvind het ook erg leuk, maar we kijken altijd house rond die tijd…
Dus misschien dat ik het opneem, en het kijk als Seth slaapt, heb ik even ECHT tijd voor mezelf
Liefs, Anne
@lalala,
Deden wij ook altijd, maar ze zenden nu een week of wat alweer herhalingen uit van House, dus zijn we weer even vrij rond die tijd, komt nu wel goed uit.
Ik vind het ook altijd een leuk programma! Ik zou zelf een slechte Mol zijn! Maar we kunnen hier dus lekker gaan speculeren wie De Mol is! Leuk! Ik zit ook voor de buis!
Enne…je hebt ook Waar is De Mol? Om het makkelijk te maken. Dan gaat Johnny de Mol met iemand ergens heen…
Groetjes Rainbow, trotse mama