Mijn eigenwijze meisje ;-)


#1

Lisa is nu twee en roept dus ook heel hard NEE!! Ze wil nu 's middags niet meer slapen en dat hield ze wel goed vol afgelopen 1,5 week! 's Ochtends pas om half 10 wakker, dus dat is wel lekker nu dat Nikki vakantie heeft, ben benieuwd hoe dat vanaf maandag dus gaat… Iig wilde Lisa vandaag dus ook weer niet gaan slapen in haar bedje en ging ze even tv kijken, met dit als gevolg

Ze lag er zo lief bij, moest ik ff een foto van maken hihi!


#2

Ha ha ha heerlijk he als mamma eigenlijk gelijk heeft maar het levert een heel mooi plaatje op. Hier leg ik morgan wel nog in bed en dan hoor ik nee nee nee ZzzzzZZZZZ

Groetjes,

Michèle


#3

Ik zag m al op hyves Echt super de superlief!!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie


#4

Och de schat! Maar geeft idd wel een lieve foto!
Heerlijk zo’n meissie die denkt dat ze al zo groot is dat ze dr slaapje wel kan overslaan maar ondertussen…
Jasper is bijna 2 maar zegt ook al heel goed NEE!!
Kan ik vast even wennen zeg maar…

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers


#5

aaachh wat een dropje! echt super lief yavahn!!


#6

Mooi he! Kan je volgende keer als ze niet wil slapen mooi onder haar neus duwen!
Maar echt een lieve foto!

Lilypie First Birthday tickers


#7

Wat een lieve foto!

Groetjes,
Sandra



#8

Hihi, schitterend!!

Liefs, Anne


#9

Haha erg lief! En dan te bedenken dat mijn meisje normaal gesproken nog 2x een paar uur per dag slaapt…!
Hier nog een paar weekjes voor ze 2 wordt, maar ook volop aan het NEE-en inmiddels. Nenne eten NEE, Nenne bed NEE, totdat ze erin ligt, dan is het buik liggen (als ze zegt buik liggen wil ze echt slapen hihi), Nenne auto NEE etc.

Moet zeggen dat ik er nu nog wel om kan lachen maar hoe lang het nog grappig is?


#10

Wat een schatje! Je ziet idd dat ze helemaal gaar is! So cute!



#11

LIEF!!

suzje: 2x per dag?? en de nachten ook goed dan?