Mijn dochter niet te genieten is

Hoi,

Onze dochter keek gisteren naar buiten en zij resoluut nu hebben we geen kerst. Daarna zette ze het op het huilen. Wij tuurlijk is het kerst waarom zou het geen kerst zijn. Zij: het regent en nu gaat de sneeuw weg en is er dus geen kerst meer.

Ze ziet kerst is met sneeuw en geen sneeuw betekende geen kerst.

Ik vond het wel zielig. We hebben alles zo goed mogelijk uitgelegd en ze snapte het uiteindelijk wel alleen vond ze het absoluut niet fijn dat ze niet buiten kon spelen en dat we maar een klein beetje witte kerst hadden.
En hangt maar een beetje rond te hangen op de bank en in d’r tentje die ze op kerstavond heeft gehad. Ook wilde ze gisteren niet echt spelen met d’neefjes en nichtjes.

groetjes

lon106

He wat vervelend voor jullie, en natuurlijk ook voor haar!

Het is natuurlijk ook wel een beetje verdrietig dat we toch geen witte kerst gehad hebben…vind ik zelfs jammer

Het zal wel weer over waaien maar wel minder gezellig natuurlijk.

Sterkte met je mopperkontje

Ach gos, die is er wel erg sneu van dat het dooit. Tja, is natuurlijk ook jammer…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Vervelend dat ze helemaal van slag was doordat ze sneeuw weg was. Ik vind het ook wel erg jammer dat de sneeuw weg is, want Tim vond het erg leuk. Maar goed die is nog een stuk jonger, dus die beseft helemaal niet dat het nu weg is.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker