Ben net terug van lunch, dacht tijdens de lunch pauze, laat ik Jada’s schommel even ophangen, en om te testen ga ik er op zitten, veert dus alles mee en zit ik bijna op de grond. Begint Jada keihard (ja kom uit Brabant) te lachen! Zegt ze; Mama you bottom is too big!! hahahahah Brutale aap!
Mijn dochter mijn kont zwaar vind!
hahaha! Van je kind moet je het allemaal maar kunnen hebben, he?
Gelukkig kan Nora nog niet ZO goed praten! Hoewel… “mama tote bielen”, ze kent alle woorden, gelukkig heeft ze de combinatie nog niet nodig gevonden…
Schommelze!
liefs
Ooooo. Ze ziet er zo lief uit, maar ze is stiekem toch een beetje vals! Eva kan ook niet zo goed praten en zij heeft dus over mijn zwangere billen nog niets gezegd! Hahaha!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Zo zegt Nikki steeds tegen iedereen die het horen wil: Mijn mama is AL 30 geworden, maar ik vind dat niet oud hoor!! Heel lief bedoeld, maar ondertussen… is mama onbedoeld toch wel een beetje oud

@ yavahn, tja ook zo fijn! en bedankt… hihihihhih het ergste met J’s opmerking is dus dat het nog waar is ook, ben sinds een paar maanden een paar kilo’s aangekomen, dus tja dat betekend maar een ding; die paar kilo’s moeten d’r toch weer af!
hahaha, neeee kinderen zijn niet op hun mondje gevallen, die flappen er vanalles uit.
Gelukkig zegt Rico dat nog niet want daar zou ik een minderwaardigheidscomplex van krijgen