Mijn dochter los kan lopen?

Jaaaaaaaa.

Gisteren gingen we H.ayley ophalen van het KDV.
Ze stond met 3 jongentjes bij een grote houten auto te spelen.
Ze hoort ons, draait zich om en zet gewoon 4 stappen!!!
Mama moest er gewoon van huilen

Vanmorgen zette ze ook weer een paar stapjes!

Ze heeft de laatste weken goed geoefend in de box hahaha.
Steeds 1 stapje en dan pakte ze zich weer vast. Maar nu lijkt het er dan op dat ze over een klein weekje mee de deur open gaat maken als er visite voor haar komt!

Ik ben ZO trots!

wat super goed van haar !!!
dat word dan tijd voor wandelschoenen voor mama en dochter hahahhaa!!!
want die rent zo door de kamer hihihihi

Pippy is geboren 17.07.2009

Hahaha, nou en als ik zie hoe snel ze met kruipen is…
Ach, zo vliegen mijn laatste kilo’s er misshcien wel af

Hoe lang moeten ze trouwens goed kunnen lopen voor je echt schoentjes kunt kopen? Ik wilde nieuwe gaan kopen, met zo’n zachte zool maar aangezien ze nog 2 paar heeft die redelijk ok zijn dacht ik dat ik beter kan wachten en over een tijdje stevigere schoentjes kan kopen…

Goed zeg! Hoe oud is ze? Ze moet echt goed kunnen lopen voordat je schoentjes gaat kopen, dus ik zou nog even wachten. Het is voor nu beter als ze zoveel mogelijk op blote voeten, sokken of slofjes met dun zooltje loopt, zodat ze haar voetjes goed leert neer te zetten. En als je schoentjes gaat kopen, inderdaad met flexibele zool kopen. Naar een goede schoenenwinkel gaan en er niet op besparen Geniet van je grote meisje!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Volgende week woensdag is ze een jaar :smiley:
De arts op het CB heeft het goed voorspeld hahaha.

Oh maar ik wilde ze nog niet nu kopen hoor.
Maar ik denk dat i kdie andere schoentjes nog gewoon bestel en desnoods over een maand of 2 maanden gewoon weer nieuwe, steviger ga aanschaffen.
Geld uitgeven is mijn hobby dus ach

Oh en ik ga daar zeker niet op beknibbelen. Ik vind dit soort dingen te belangrijk!

Wauw, dan is ze een rappe meid zeg! Ik ben onder de indruk

Groetjes,
M

Ja, dat is ze zeker.
Ze is ook echt een Mien Ongeduld. Toen ze nog heel klein was merkte ik al dat ze bepaalde dingen wilde maar gewoon nog niet kon. Zodra ze weer wat geleerd heeft is ze een stuk rustiger. Tot ze weer toe is aan iets nieuws haha.

Wat zou het volgende zijn dan? Mien Ongeduld moet natuurlijk wel een doel hebben hè

Groetjes,
M

Rennen? Hahahaha.

Ik denk zelf eten. Daar is ze nu al druk mee bezig.
Ze stuurt al best goed alleen vind ze het leuk om de poezen ook te voorzien van haar warme maaltijd :S

Haha! Ik ben benieuwd wanneer ze doorheeft dat het toch écht allemaal in haar eigen mondje moet. Op naar het volgende topic!

Groetjes,
M

Wat goed! En idd snel zeg, nog geen jaar!
Luka vond zich met 17 maanden pas oud genoeg om te lopen…

Ik had het ook niet erg gevonden als het nog langer geduurd had
Ze is nu echt geen baby meer… Als ik zeg: Aaaaaah lief baby’tje. Kom je lekker bij mama liggen? Dan krijg ik steevast Nee te horen! Als ik haar nu neerzet stapt ze ook weg, kijkt naar me om en begint te lachen…

De CB arts zei met 8 maanden dat ze voor het eerste jaar zou lopen.
Vorige week zei ik nog tegen mijn man: Had hij het even bij het verkeerde eind!
Nou, niet dus hahahaha.

Wat goed joh dat ze los kan lopen, ze is er zeker erg vlot bij. Tim was 13 maanden en 1 week toen hij los kon lopen. Dat was in de zomer, dus hebben we hem lekker zoveel mogelijk op blote voetjes laten lopen. 2 maanden later hebben we echte loopschoentjes voor hem gekocht.

Groetjes,
Sandra

@ Bakmam: Ja, ik las dat laatst inderdaad dat je jongens zo snel waren!!!
Dat zijn pas echte speedy gonzaleses (ofzoiets…)

@ Sandra1980: Ja, ik had haar ook graag op blote voetjes laten lopen maar hier is de vloer echt steenkoud.

Heb nu gewoon nog een paar met zo’n flexibele zool gekocht.
Dan zie ik over een tidjje wel verder.

Oh, ik heb ze van baby paws besteld :smiley:
Is denk ik hetzelfde idee. Deze zijn in elk geval helemaal opvouwbaar zeg maar.

Baby Paws, ook helemaal goed! Zelfde idee, echt super slofjes!!!

Knap hoor van die kleine meid, nog net even voor ze 1 is op d’r eigen benen gaan staan! Lekker van genieten,

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Ik heb ze vandaag binnen gekregen en ze zijn echt geweldig!

Qua uitstraling maar ook qua gebruik.
Geweldige slofjes.