beste moeders
ben er al een tijdje niet meer op geweest .
maar dat komt omdat ik vanaf vorige week woensdag met leyla in het ziekenhuis heb gezeten ze had weer last van ademshalling problemen.
dinsdag was het al begonen ben toen ook mee naar de dokter geweest en die verkondigde mij dat het wel over ging en dat het niet zo zou worden wat ik vaker al heb meegemaakt .
daarop werd ik naar huis gestuurd .
woensdag avond werd het zo erg dat ik iemand heb laten komen van de huisartsenpost zij hebben geprobeerd om mijn dochter een nevel beehandeling te geven maar die sloeg niet aan , de arts zei en wilde dat ik meteen naar het ziekenhuis ging .
ik mijn vader gebeld en die heeft mij er naar toe gebracht .
in het ziekenhuis heeft ze nog drie andere nevelbehandelingen gehad en de laatste leek aan te slaan dus ik mocht om twaalf uur snachts met medicijnen naar huis .
donderdag was het toppunt ze kreeg twee aanvalen in een ik de dokter gebelt en die zei dat ik meteen moest komen de dokter schrok zich mottig want hij had tegen mij gezegt dat het vanzelf wel over zou gaan ,
hij heeft meteen de kinderarts gebeld en ik moest weer met haar naar het ziekenhuis .
daar is ze meteen opgenomen een paar dagen later ging het weer wat beter met haar dachten we maar alles leek schijn te zijn ze moest aan de antibiotica
waarop ze slecht reageerde ze gaf alles over wat ze binnen kreeg het drinken bleef niet zitten en eten wou ze ook niet meer .
hier door is ze aan het infuus gelegt en zijn er allemaal onderzoeken gedaan wat er aan de hand kon zijn nou hang er dus ook een erge buikgriep virus in de lucht ,
maar dat was het niet allen de antibiotica deed het hem heel erg .
ik vond dat ze steets zieker gemaakt werd met de medicijnen die ze kreeg in plaats van beter dus heb ik maandag tegen de kinderarts gezegt dat ik naar huis wilde en de antibiotica stop moest worden gezet dag de naar mocht ik naar huis met haar ik kreeg het recept toch mee van de anibiotica die ik dus niet gebruik .
nu gaat het veel en veel beterder met haar en heb ik mijn vrolijke dochter weer terug .
sorry voor dit boek maar dit is wat ik de afgelopen tijd heb gedaan
gr de mama van leyla
ps ik wens jullie nog fijne feest dagen toe en een gelukkig nieuw jaar
veronique daniels