hallo ik heb een groot probleem
ik heb een dcohter van bijna 2 jaar oud, die bijna tot niks wil eten, drinken doet ze voldoende, maar eten krijg ik er niet in, een broodje s’morgens gaat er amper in, meer dan de helft laat ze liggen, dus geef ik haar s’morgens pap dat drinkt ze vaak wel op, verder krijgt ze op een dag rozijntjes, drinken, koekjes, rijstewafels, en als we s’avonds warm gaan eten wil ze niks eten, vlees dat gaat er soms nog wel in, maar aardappels en groente, dat word echt een drama, ze gaat er mee gooien, en weigert ook maar iets te eten, toetje krijgt ze daarna nog wel, maar ook dat wil er amper in, ik zit door de week alleen met haar thuis, haar vader werkt op een eiland, dus die komt vaak donderdags of vrijdags s’avonds laat thuis, en als hij er bij zit eet ze vaak wel meer als dat we alleen zijn, ik vind dit echt een probleem, want ze is al zo dun, met geweld los ik niks op want daar word zowel zij als ik de dupe van, ik heb het een keer geprobeerd om het er echt in te krijgen nou dat deed mij erg pijn om haar zo verdrietig en overstuur te zien, dus dat wil ik niet meer, ik wil graag dat ze wat meer gaat eten, ze is al zo mager, wie heeft er een tip voor mij alles is welkom.
ben ten einde raad.
groetjes van jolanda