Mijn digitale camera

het zojuist begeefd. Ik moest de batterijen vervangen wat ik ook netjes deed maar hij ging niet meer aan. Hij werd alleen heel warm en ging raar ruiken. Hij had al een beetje kuren, maar nu is ie echt dood. Dus op zoek naar een nieuwe.

Mocht iemand tips hebben of suggesties, Wil geen wegwerpcamera maar ben ook geen profesioneel fotograaf. Maar vind het wel leuk om foto’s te maken en doe het ook veel. Dus nu met de kerst baal ik helemaal.

Groetjes,

Michèle

Gewijzigd door - Michèle op 26 Dec 2010 09:10:49

Balen! Wij hebben deze, een prima ding en betaalbaar:

http://www.bol.com/nl/p/elektronica/casio-exilim-ex-h15-zwart/9000000008173168/index.html

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Ik zag net dat de mediamarkt open is en dat is op weg naar mijn vader dus we gaan iets eerder weg en dan gaan we daar even kijken, Ik vind het namelijk 3x niks om uitgerekend na maanden mijn pa weer te zien zonder camera te zitten en gelukkig hebben we een potje voor onvoorziene dingen zoals dit.

Dus ik zal even kijken naar die ook Mriek, ziet er mooi uit in iedergeval. Degene die ik had heb ik gekregen toen morgan geboren werd, maar is niet de duurste geloof ik. Kijk geen gegeven paard in de bek dat niet, maar die moet ik dus niet meer hebben zeg maar.

Groetjes,

Michèle

Gewijzigd door - Michèle op 26 Dec 2010 12:23:08

En, eentje aangeschaft?

Groetjes,
M

Ja gelukt Het is een samsung geworden, kan hem alleen even zo snel niet vinden. Zag die van jou ook, maar met de samsung kon ik meer en die was 140 en die van jullie 150. Deze heeft het gemak va een gewone digitale camera maar met het effect van een spiegelreflex. Helemaal wat voor mij want ik ben niet extreem technisch maar vind het wel leuk om er mee te kunnen spelen zeg maar, meteen een memorycard voor 600 foto’s erbij en mamma is weer helemaal happy… oo met de 15x zoom functie

Groetjes,

Michèle

Leuke koop zo te horen, veel fotoplezier gewenst!

Groetjes,
M

wij hebben er 1 van sony (cyber shot) best een fijn ding en niet duur.
balen dat hij kapot is…