Mijn dag niet meer stuk kan!

Ik heb:

*een nieuwe (merk) winterjas gekocht voor Jade, was collectie van vorig jaar (boeiend!) en dus half geld!
*Positiekleding gekocht bij een outletzaak, nog niet de helft betaald van normaal, wel merk!
*een Kees gekocht, 2e hands, die mensen hebben hem eigenlijk niet gebruikt (kon je wel zien!) ivm ziekte…
*Net nog even met 40% korting een vakantie bij Centerparks geboekt, zodat wij nog even weg kunnen voor de 3e komt! (vakantie zit er volgende zomer niet in ivm geboorte)

Wat heerlijk! Veel geld uitgegeven, maar ook veel bespaard!

Groetjes mama Jade

zo kinkt heerlijk allemaal.
wat kan je soms blij worden van geld uitgeven he?
Ik ging vroeger altijd met mijn oma winkelen, en als we dan thuis kwamen vertelde we opa hoeveel we bespaard hadden met al onze aankopen
opa was dan altijd erg trots dat we z goed konden besparen

groetjes!

wat is een kees…(of bedoel je de wagen die Sje altijd aanprijst?.. haha)

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Ik had een tijdje terug ook zo’n opmerking naar mijn vriend…
“kun je nagaan hoeveel winst wij nu hebben gehad” bedoelde natuurlijk bespaard , hij corrigeerde mij METEEN haha

@ Kimmetje, ja zo een van Sje… Sje z’n Kees

Groetjes mama Jade

Neenee, Sje had geen Kees! Sje had een Marco! En Goudvisje heeft nu ook een Marco en daar is ze erg enthousiast over!

Groetekes, Sje

ojeeee… sorry!! marco kees, roel, nick simon ik kan het ook niet allemaal bijhouden…

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Kees/ Marco…Marco/ Kees… erg verwarrend die mannennamen

Maare…dan heb ik de verkeerde gekocht Ben er blij mee, al loopt Kees (heel logisch) wel wat zwaarder dan mijn Quinny, gelukkig is het maar voor een paar maandjes!

Groetjes mama Jade

Yep wij hebben ook de marco, ik kan er maar 1 ding over zeggen: Fantastische wagen!!!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie en Amy