Wow wat hebben wij een geluk zeg! Ik kan het nog niet geloven, maar we hebben we toch een enorme berg met kleren voor Joey gekregen! Hahaha echt niet normaal meer
Danny heeft een onderbuurman die gaat verhuizen, en alles aan het opruimen is. Ze kennen elkaar niet eens, maar die buurman had wel eens gezien dat Danny een zoontje heeft. Hij vroeg of we belang hadden bij kleren, het meeste is nog nieuw, met de kaartjes er nog aan! Dus wat een verassing toen Danny hier net kwam op zijn fiets met twee vuilniszakken vol kleren! En er is nog veel meer! Pfff wat een geluk zeg, allemaal zo mooi en netjes, allemaal dure merken zoals ralph lauren (schrijf je dat zo?) Tommy Hilfigger en nog veel meer, die ik niet eens ken, maar aan de prijskaartjes te zien is het geen zeeman En het mooiste is, alles in maat 98 tot 122, dus voorlopig zit hij goed in de kleren! Ik heb net een was van 14 hele mooie spijkerbroeken aan gezet!
Daarna al die truien maar eens sorteren op maat, en zijn kast vullen! Woehoeeee ik ben blij
Groetjes Anouk