Mijn buikje van

37 weken.

De foto´s zijn afgelopen weekend gemaakt en toen was ik 37 3/7 week zwanger. En zoals je ziet was het erg warm buiten.

Maurice wil ook graag zijn digi camera uitproberen en ikke ben het proefmonster foto nummer 2 van de buik.

De striemen zijn iets verergerd. Ze zitten alleen rondom de navel. De oude van Daan zijn iets groter geworden. Verder gelukkig geen striemen.

En ikke ben nu wel erg blij dat de temperatuur onder de 25 graden celcius ligt (hijg hijg puf puf). ZO kan ik het tenminste uithouden zonder dat ik gaar wordt van de hitte. Ik kan nu ook beter slapen ´s nachts.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Wauw! Prachtbuik hoor! Nog ffies en tis al zover, t gaat toch wel hard he!

Liefs, Els

Hallo Diana,

Mooie buik!
Matthias is nu 12 weken en toen ik nog zwanger was dacht ik altijd dat ik mijn dikke buik niet zou missen als Matthias er zou zijn. Want ik was altijd jaloers op meisjes met een platte buik die een gewone jeans konden aandoen. Maar als ik nu jouw buik zie, dan mis ik mijn dikke buik toch wel hoor. Raar he?
Het zal wel zwaar zijn voor jou met dit warme weer. Ik ben wel blij dat ik zwanger was in de winter.
Nog veel succes verder he!

Groetjes,
Stefanie, mama van Matthias

Tjaaaaaa, of deze zo lang wil wachten weet ik niet hoor.

Maar het kan ook nog 4 weken duren. Niet dat ik daar op zit te wachten. Maar ach, we zien wel.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Wauw, mooi hoor. Krijg er zo zin in weer, maar dat had ik op het moment toch al eigenlijk. Denk niet dat we nog voor eentje gaan boehoeeeeee. Meissie geniet er nog maar lekker effe van en laat je maar lekker effe in de watten leggen. Hoop dat het weer je nog effe gunstig gestemd blijft, dat zou voor Els ook wel lekker zijn.

Dat hoop ik ook, van het weer bedoel ik dan.

Ik vind dit weer heerlijk.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

heerlijk zo’n buik!! Kan me voorstellen dat de hitte niet echt prettig is, had ik vorig jaar ook last van! Succes de laatste weekjes!

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Wauw, mooie buik zeg! Hopelijk duurt het niet meer zo heel lang. Jullie zijn vast erg nieuwsgierig!
Groetjes, Mariëlle en Joël

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

zo wat een mooie buik .de foto s zijn echt mooie gelukt .en naamgenoot .ja je kan niet op vakantie hoor .wat het is in aan toch .mijn ouders gingen ook vierweken voor me bevalling op vakantie .ze hebben het geweten .ze waren 3 dagen weg en tanja kwam hihihihih .wat baalde ze .dus je bent gewaarschuwd hihihihihihihihi

groetjes marielle mama van
10-10-01

zoooooo dat is een mooie buik,kan me voorstellen dat het te warm vond ppffffff

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Ooooh, nog twee weekjes en misschien wel korter!
Spannend joh!!
Leuke dikke buik
Je zit op die eerste foto echt zo van: hè, zie mij hier heerlijk zitten
Geniet nog eventjes van je dikke buik en voor je het weet…heb je zo’n heerlijk klein prulleke in je armen

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Hoi,

Heeeele mooie buik hoor Diana!!! enne,geniet inderdaad nog even van de stilte voor de storm!!

Groetjes van Yvonne,
‘Mummy’ van Izzy en Ethan

Lilypie 6th to 18th Ticker

Lilypie 3rd Birthday Ticker" border=0>

Hoi Diane,
Je zit lekker puik aan hoor!

Inderdaad als ik je zo zie zitten, geef mij ook maar zo’n buik hoor, ik vond het echt genieten met zo’n dikke buik. Lekker mijmeren over alles wat komen gaat, wat het gaat worden, hoe het eruit gaat zien.

Geniet er nog maar lekker van!

Groetjes Maaike

Lilypie 1st Birthday Ticker" border=0>" border=0>

Lilypie 4th Birthday Ticker[/img][/img]

Ik geniet ook volop, maar alleen het vervelende vind ik dat Daan niet lekker in zijn vel zit ( heeft mijn virus opgelopen). En hij hoest de hele dag. Zo kom ik niet tot rust, tja en natuurlijk Daan ook niet. Eindelijk slaapt ie dan en heb 30 min. kunnen rusten.

Vanmorgen bij de verloskundige geweest. Alles okidoki. Tja en zij verwacht dat deze pas tussen de 41-42 wkn komt. Zoals met Daan

We wachten maar lekker af.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Oh meis mooie buik hoor.

Succes met de laatste loodjes!!!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)

schitterende buik.

Ik als ik dat zie dan heb ik er ook wel weer zin aan.
ben best wel een beetje jaloers als ik dat zo zie.

succes met de laatste loodjes.

groetjes katinka

beetje een kromme zin sorry
het is laat dus wordt tijd om op bed te gaan.

groetjes katinka

Oh Diana, wat zit jij daar heerlijk te stralen !!!
Geniet er maar lekker van hoor, van die dikke buik.
Enneh… hou ons op de hoogte want we leven allemaal
met je mee hoor

Groetjes,
Miranda.

De baby zit er nog gewoon. Wel een paar voorweeën gehad, maar niet noemenswaardig. De kleine beweegt volop, zwabbert van links naar rechts en terug in mijn buik. De buik golft dan helemaal.

Verders geen gerommel.

Ik houd jullie op de hoogte hihihihi.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

spannend hoor!! Luca kwam 2 weken te vroeg, dus ik weet niet hoe het is om telkens te denken “zou 't vandaag gebeuren?” Ooohhh… ik heb ook weer zin in een buik!!!

Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker