Mijn boek af is :-)

ik had laatst al een topic geopend over het feit dat ik een boek voor/over mijn moeder aan het maken was. En het is af nu!!!
Ik vind het zelf mooi geworden, mijn vader heeft het al gelezen en mijn vriend ook. Ze werden er allebei emotioneel van, hoewel het allebei geen huiltypes zijn… Van de ene kant vond ik dat een compliment omdat het hun dus wel raakte. Ze vonden het allebei een mooi eerbetoon en zijn blij dat ik het nu een beter plekje kan geven. Dat was uiteindelijk ook het doel van het boek.

groetjes
Ineke

Lilypie Second Birthday tickers

dank je bakmama! Als ik ergens voor ga, dan gá ik er ook voor
Mijn vader had het al tegen een deel van de familie verteld, en er waren al 2 tantes die het ook per se zelf wilden hebben. Leuk he. Ik wou het sowieso voor ons eigen gezin ook laten maken, maar had niet verwacht dat iemand anders dat ook zou willen, dus dat vond ik wel een compliment.

groetjes
Ineke

helemaal super meis, ik ben dr van overtuigt dat 'schrijven ’ een hele goede theapie kan zijn !!!
en super dat andere het ook willen lezen… dat is inderdaad een compliment

Pippy is geboren 17.07.2009

Wat mooi dat het zo goed werd ontvangen door je vader en vriend en door de rest van de familie. Top dat het klaar is.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

wat ontzettend fijn Ineke, ik weet hoe je hier mee bezig was, wat fijn dat het af is en wat fijn dat je hier voldoening hebt gevonden… en…wat bijzonder dat ze dat zo mooi vonden! ik ben nu ook wel benieuwd

En wat ik al zei zao te horen kan je kleine man zijn oma zo ook nog leren kennen.

Groetjes,

Michèle

dank je wel allemaal, ik ben er zelf ook wel stiekem trots op (mag wel he). En ja Michèle, weet je wat ik ook vind, hij leert ze niet alleen kennen zoals ik ze kende, maar ook van alle anderen, en dat vind ik mooi voor hem straks.
En Inge: als er ooit een ikkeben-dag in Brabant komt (zie andere topic ) dan breng ik t mee Kan je 't zien, ok? En anders doe je een keer een dagje België, dat kan natuurlijk ook

groetjes
Ineke

Je hoeft er niet stiekem trots op te zijn, mag ook gewoon niet stiekem hoor

Ik vind het heel dapper, denk dat er bij jou ook veel emoties loskwamen toen je het schreef. Ik durf het niet aan, ben veel te bang voor alle emoties…

Dus ik ben ook trots op je…!

Groetjes van Sascha en Senne

Lilypie Third Birthday tickers

@Sascha en Senne: dat klopt ja, er komen veel emoties bij te kijken. Maar dat heeft me echt ook wel een eind verder geholpen om t te verwerken. Er zijn veel mensen die zeggen dat ze het zelf niet aan zouden durven, maar ik vond het juist vooral mooi en waardevol. Maar ik snap ook wel dat je bang bent voor alle emoties hoor. En fijn dat je trots op me bent

groetjes
Ineke

@ Ineke dan leert hj haar echt kennen nog omdat iedereen haar anders gezien heeft en iedereen zijn eigen verhaal heeft.

Groetjes,

Michèle

@Ineke: of een middenweg, wat zowel voor jou als voor mij te doen is

@Michèle: ja precies, dat bedoel ik,dat vind ik ook juist leuk. Maar ik moet wel zeggen dat mijn eigen beeld wel overeenkwam met de rest, wel wat verhalen en foto’s die ik niet kende, maar het algemene beeld klopte wel en daar ben ik dan ook wel weer blij om.
@Inge: dat kan ook altijd

groetjes
Ineke

@ Ineke das wel fijn, want hoe vaak gebeurd het niet dat iemand die overlijd ineens heel anders bleek te kunnen zijn en de nabestaande zich maar afvragen hoe het komt dat ze die persoon helemaal niet kende.

Groetjes,

Michèle

ja precies, dan blijf je echt met een hoop vragen achter en dat lijkt me zo mogelijk nog moeilijker dan het hele verwerkingsproces op zich al. Poeh, ben blij dat dat hier niet het geval is, het was zo al moeilijk genoeg…

groetjes
Ineke

je hebt het goed gedaan

Groetjes,

Michèle

Wat mooi! Nou dat is wel een felicitatie waard! Toppie!