Mijn bevallings verhaal :)

Nou ik heb slecht geslapen natuurlijk snachts, en was om half 7 al op van de zenuwen, ik was zo bang dat het druk zou zijn op de verloskamers en ik dus niet zou mogen komen
Nou dat kwart over 7 leek nog uren te duren …
7.10 dacht ik ame hoela ik bel gewoon dan ben ik vast de 1e beller
Nou het is rustig dus je bent welkom ! Jippie
Nou snel douchen, oma gebeld, en die was er zo om demi te halen…
8.10 stonden we bij de verloskamers, hup meteen aan de ctg, die weer goed bleek te zijn.
Kwart voor 9 hebben ze mijn vliezen gebroken, helaas kreeg ik daar niet DE weeën van daar krijgt je lichaam een uur de tijd voor anders zou ik een infuus krijgen waar ik wel tegenop zag…
Helaas kwart voor 10 was ik nog even vrolijk als om kwart voor 9…
Dus infuus werd geprikt, sjezus zeg wat deed dat zeer :w Heb nu ook een hele blauwe arm
Nou eerst het infuus op stand 3, daar kreeg ik lichte buikpijn van maar niet voldoende, dus toen op 6, nou toen begon het echte werk, pfoeee ik was ff vergeten hoe de weeën voelde, maar ik herkende het meteen.
Nou ze volgde redelijk snel op elkaar.
Om 11 uur kwamen ze zeggen dat ze het infuus weer wat op wilde schroeven, ik zei nee toch zeker want ik denk dat ik persdrang heb…
Nou zei de vk dat lijkt me sterk hoor, maar ik zeg niet dat het niet kan, dus ik zal je ff toucheren, nou ze schrok ervan, er ik had ruim 9 cm, er stond nog maar een randje dus die persdrang was niet gek…
Dus zij snel d’r schort aan en alle atributen klaar gelegd, en om ongeveer kwart over 11 mocht ik eindelijk mee persen, en na 14 minuten persen was ons wondertje er, nou dat was dus supersnel, dat had ik nooit verwacht!

Nou wat een heerlijk gevoel als je dat glibberige hoopje mens dan eindelijk op je buik krijgt!
Nou zei de vk jehebt de weeën wel erg goed opgevangen vandaar dat ik niet doorhad dat je al zover was, voor mijn gevoel heb ik ook niet heel veel van die flinke weeën gehad, dus achteraf zeg ik zeker dat ik een makkelijke bevalling heb gehad.

Nou Milan werd nagekeken, en ondertussen zei de vk, nou het ziet er allemaal zo goed uit, je kunt over een paar uurtjes al naar huis

Oh heerlijk dacht ik, nou even wegen… Oeps 4110 gram!! Zo wat een flinkerd zei ze, dus wat ik je net beloofde gaat al niet door, want kindjes die meer als 4 kilo wegen moeten een nachtje blijven ivm de bloedsuikerspiegel
Nou ja heel erg vond ik dat niet hoor, lekker ff bijkomen enzo…
Allen wel zielig steeds dat geprik in zijn hieltje |o
En nu zijn we heerlijk thuis en ik geniet met volle teugen!!
Ik vind het nog steeds vies warm weer bah, maar ik kan er nu veel beter tegen als een week geleden

Liefs Nathalie

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi

sjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee dat is snel en makkelijk! Heerlijk zeg!

Kasper woog overigens 4360 gram en wij mochten gelijk naar huis(wel na 2 keer suikerprikken, maar die waren beide goed) Wat een verschil in ziekenhuizen he!

Groetjes, Els

zo9 nathalie, wat dacht je?? zij allemaal een tweede koekie bevalling, ik doe het nog sneller???
hahahha super goed hoor!! van harte gefeliciteerd nogmaals met je zoon en arno & demi natuurlijk ook

Kussies

hahaha armanda,mijn bevalling van victor had ik dat nog niet verteld??

Kussies