Mijn bevalling

Mijn bevalling heeft 13 uur geduurt, en heb het als zwaar maar ook als erg goed ervaren.

Ik was uitgerekend op 19 augustus, wij maar wachten, vrijdag 02 september nog niks, dat was de dag dat mijn zwager ging trouwen.Rens mijn vriend was de getuige dus die moest gaan. IK moest die dag voor de 3e keer voor ctg en inwendig onderzoek, dus kon helaas niet mee en had er eigenlijk ook geen behoefte aan was namelijk anderhalf uur rijden:(. Met de ctg was alles goed ze bewoog nog lekker en hartslagje was ook goed, na inwendig onderzoek kreeg ik buikpijn en een beetje bloedverlies…was voor de rest nog niks. Die avond nog even weggeweest met mijn nicht en lekker naar huis gegaan. Ik woonde nog bij mijn ouders dus even tv gekeken samen en om half 1 naar bed gegaan. Ik had gevraagd of me vriend wilde bellen als hij richting huis kwam, en dat deed hij om half 2 ik sliep nog maar net en toen voelde ik mijn eerste wee. Ik rens gebeld en gezegt dat het begonnen was maar dat hij rustig aan kon doen omdat het nog maar om de 20 minuten, en dat deed hij. Vanaf 13.11 uur kwamen ze om de 15 min en zelfs af en toe korter. Om half vier belde rens dat hij thuis was, en vroeg of hij al moest komen, ik vond het nog niet nodig. Om 05.45 uur kwamen ze al om de 8a 9 minuten en hielden ze langer aan. Soms was het dus 8 minuten en dan zat er maar ineens 2 minuten tussen. Toen heb ik mijn moeder wakker gemaakt en heb ik samen beneden gezeten. Om kwart voor zeven heeft mijn moeder het ziekenhuis gebeld en ik rens en zei je kan komen(toen zei hij voor de gein waarom dan) ik was woedend, nu kan ik er wel om lachen. Om zeven uur waren we in het ziekenhuis, ik ha thuis overgegeven door de druk van de weeen. Ik werdt gelijk aan de ctg gelegd en aan het infuus, zo ben ik tot 11 uur doorgegaan, steeds maar overgeven en mocht maar kleine slokjes water. Om 11 uur heb ik de verloskundige geroepen en die riep de gynecoloog, en vertelde dat het veel zeer deed, waarop hij besloot een ruggenprik te geven want had nog maar anderhalve cm ontsluiting en dat had ik al vanf die woensdag. Toen heb ik even kunnen rusten het was de bedoeling tot ongeveer 5 uur maar om kwart voor twee begon ik weer weeen te voelen en hebben ze de ruggenprik stopgezet. Om kwart voor drie mocht ik gaan persen en om half 4 besloten ze het met de vacuumpomp te proberen, dat ging helaas niet dus ook nog een knip, wat ik eigenlijk helemaal niet wilde van te voren maar omdat ik al wel een tijd bezig was zei ik je doet maar. En eindelijk om 15.42 uur op 03 september had ik mijn dochter Charissa in mijn armen. Ik heb achteraf niet veel last gehad van me hechtingen en mocht de volgende naar huis. De gynecoloog heeft achteraf gezegt dat ze niet 2 weken overtijd kan zijn geweest, maar we wisten zelf niet precies wanneer ik zwanger ben geraakt en zijn van de echo uit gegaan.

Dit was mijn verhaal, als je nog vragen hebt stel ze dan gerust.

Liefs brenda

hallo meid zozo toe maar is noggal wat zeg

maar een mooie meid he

ik heb nu zelf een dochter van 2 maanden

gr mama van dylana