Mijn bevaling


#1

lees hier mijn bevalings verhaal

mijn zwangerschap liep niet helemaal vlekkenloos, ik mocht vanaf zes maanden niet meer werken en moest bed rust houden vanwege bandenpijn en voorweeen
ik was een week overtijd toen ik het echt niet meer kon volhouden, toen ik voor controle moest bleek ik 1 centimeter ontsluiting te hebben te ze heeft me toen getoucheerd, en voor smidags een afspraak gemaakt in het ziekenhuis omdat ze wilde kijken of ik nog genoeg vruchtwater had, en om me eventueel in te leiden.
ik heb op de terug weg naar huis gelijk me man gebelt en die is meegegaan naar het ziekenhuis, de weeen begonnen goed op te komen en moest aan aparatuur die de hartslag van de baby meten en de weeen, toen de assistenty kwam zei ze hartslag is goed en je hebt geen weeen, en ik maar weg zuchten die weeen, ik moest de volgende dag terug komen dan gingen ze me inleiden.
dus wij weer naar huis en op de terug weg ik maar me weeen weg puffen en zuchten thuis werd het nog erger ik kon het bijna niet meer hebben ik ben onder de douche gaan staan, en gevraagt of me man de verloskundige wilde bellen, die vond het maar wat vreemd dat het ziekenhuis mij weer naar huis had gestuurd, en ik moest van haar gelijk terug nar het ziekenhuis waar ik een ruggenprik kreen met weeenopwekkers en pijnstilling na twee uur kwamen de weeen dwars door de pijnstilling heen en hield ik het niet meer veel overgegeven, tot de volgende ochtend moest ik het uit houden tot ik aangaf dat ik het niet meer aan kon toen keken ze ik was nog steeds niet verder dan 5 centimeter ontsluiting, en ze besloten een keizersnee te doen, gelukkig maar want het had dus blijkbaar ook nooit op de gewone manier geboren kunnen worden, dus na een bevalling van 24 uur kon ik me kleine meid eindelijk in me armen houden, dat was mijn bevallingsverhaal