Mijn beste vriendinnetje bevallen is!

hoi,
ik heb jullie een tijdje geleden verteld dat mijn beste vriendinnetje die haar zoontje 2,5jaar geleden verloren heeft, weer zwanger was.
en gisteren is ze bevallen van een gezonde zoon! alles gaat goed!!
ik ben zo blij voor haar. Ik baal nu weleen beetje dat ze zo ver weg woont (2uur rijden) moetdus echt ff plannen als ik ga. maar mag hem volgende week dinsdag gaan bewonderen!!

groetjes gidget

Mijnticker.nl Tickers

Wat een leuk nieuws, gefeliciteerd!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Oh wat leuk! Gefeliciteerd!

Dat is nog eens leuk nieuws
Gefeliciteerd!

Liefs, Anne

Fijn dat alles goed is gegaan! Leuk nieuws!

Groetjes Rainbow

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Leuk nieuws!!

Gefeliciteerd

Liefs Xandra

hoi
bedankt allemaal!
ze is haar zoontje verloren na de geboorte. hij is tijdens de geboorte geinfecteerd met het streptocock (ofhoe je het ook schrijft) bacterie dus na een aantal uur werd hij heel ziek en na 22uur is hij overleden.
super heftig,zeker toen haar (toenmalige) man na 4 maanden 9Na de geboorte/overlijden) ook nog de benen nam en bij zijn 10jaar jongere vriendin ging wonen… gelukkig heeft ze opnieuw het geluk gevonden, het is haar zo gegund! (hellas voor ons vond ze haar gelukin groningen, maar dat mag de pret niet drukken!

groetjes

Mijnticker.nl Tickers

wat superleuk! gefeliciteerd! ja kan me er iets van herinneren idd…heftig was dat om te horen…ik ben blij te horen dat nu alles goed gaat met ze… dat ze er maar van mag genieten!

Heerlijk nieuws wat zal ze gelukkig zijn (met een schaduwrandje)

Gefeliciteerd!

Liefs Michelle

Wat een heftig verhaal.

Fijn dat ze wel weer opnieuw haar geluk gevonden heeft en en nu bevallen is van een gezonde zoon. Gefeliciteerd!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

badankt allemaal!

ik ben van de week bij haar geweeest en wat is t fijn om haar zo gelukkig te zien. en zo relax als mama!!! ze doet t zo goed. neemt goede wel overwogen beslissingen etc. ik ben zo trots op ze!
wel vind ik echt moeilijk dat er zo’n afstand is. maar we gaan snel weer daar naar toe. wil t kleine mannetje toch een beetje groot zien worden.

Groetjes!

Mijnticker.nl Tickers