na 4jaar proberen ook zwanger is…
om een verhaal een beeeeeetje kort te maken… Mijn vriendin heeft geen goede eisprong, en haar vriend niet al te best zaad…
Daardoor kwamen ze na 3jaar in het IUI traject terecht, en de eerste was mislukt… helaas… ze mochten gelijk door met ICSI en na veel hormonen spuiten, en bolletjes inbrengen, had ze na dat alles 22 eitjes… (VEEEEEEL) en waren er 13 bevrucht geraakt… Omdat dit allemaal via zwolle gaat, en die best streng zijn hebben ze er 6 ingevroren, en 1 teruggeplaatst…
Van de week werd ze snachts wakker met hefige buikpijn… en dat meissie huilt noooooit, maar ze heeft lopen huilen, en schreeuwen… de volgende ochtend ziekenhuis gebeld, en ze mocht gisteren komen… echo gemaakt… en er zat nog te veel vocht in der buik en aan 1 kant van der ei?? zeg ik dat goed? zat ook te veel vocht in… gelukkig hoefde ze niet met spoed opgenomen te worden, maar werd er wel bloed geprikt… ze gingen ook direct kijken of ze al het HCG hormoon aanmaakte…
en ze werd gebeld gister met het nieuws… JE BENT ZWANGER!!!
Ze kwamen ons dat gister avond vertellen, (ik brand al weken een kaarsje voor hun), en ze zei… Je kaarsje branden heeft geholpen meid… dus ik kijk haar aan… en zeg… wat??? Jaa ik ben zwanger!!! Waaaaaa ik heb echt even gehuild… ik ben zoo ontzettend blij voor hun…
Het is allemaal nog erg vroeg hoor…(4e week zwangerschap) want officieel kan ze pas volgende week op Joëls verjaardag (22november) testen, maar door dat t ziekenhuis dit al heeft bevestigd, hopen we toch maar dat alles goed mag blijven gaan!
En wie weet komt ze straks ook gezellig kletsen hier op t forum!
Liefs, Melanie