(ik heb niet alle reacties gelezen)
Ik denk dat het geven van complimenten voor veel mensen moeilijk is, ook complimenten krijgen vinden veel mensen lastig. Waarschijnlijk is het mensen wel opgevallen maar ‘durven’ ze gewoonweg niets te zeggen. Ligt niet aan jou, toch? Ik vind het in ieder geval heel erg knap van je, en je ziet er goed uit meid! Haha dat had ik zeker tegen je gezegd als ik je ‘live’ had gekent!!
Ik pak even mijn moment om te klagen. Wat ik ook zo jammer vind is: onder `t mom van ‘een verbeterde wereld begint bij jezelf’, aangezien veel mensen tegenwoordig maar assertiever (nou ja, aGRessiever) worden, probeer ik altijd vriendelijk te zijn/blijven maar dat lukt me niet altijd hoor
door de reacties die je krijgt, of juist NIET krijgt!
Maar jeetje in de supermarkt bijvoorbeeld… ggrrr laat ik iemand voor met minder boodschappen dan ik, kan nog geen bedankje of glimlachje vanaf! GRRR
In de auto ook, wat zijn mensen; mannen èn vrouwen, toch snel kwaad en opgefokt als ze autorijden! Ik laat vaak iemand voor, geen probleem! Nou 9 van de 10 man zwaait nog niet eens even als bedankje, kijkt nog niet eens. Daardoor raak ik dan ook geïrriteerd! Ik probeer wèl vriendelijk te zijn en te bedanken en te glimlachen naar een vreemde!!
En comlimenten geven als iemand is afgevallen of iets anders positiefs!!
Wie doet er mee
?
(sorry moest ik ff kwijt hoor)
Grtjs xx
Gewijzigd door - Ghis- hartje -Joaquin op 01 Mar 2012 14:07:09