Mijn Beaut'je gaat weg:(:(

Inge meid, het is juist heel goed dat je toe durft te geven dat je nu niet goed voor Beau kunt zorgen. En je bent JUIST een goed baasje, omdat je het beste voor hem wilt! Maar soms is het beter om afscheid van een hond te nemen, als dat voor iedereen beter is. Maar voel je niet schuldig, echt niet! Uit je reactie blijkt juist dat je veel van hem houdt en dat is toch hartstikke mooi?

Groetjes Rainbow, trotse mama

@Sann ; Wat fijn dat het met je paard zo goed is gekomen,
en inderdaad dan doet ie het goed zeg! een hulp paardje
mis je je paard nu nog?

@Rainbow…ja ik weet het ergens wel, ik mag gewoon niet egoistisch zijn om m hier te houden, maar ik ben ook bang dat het voor Beau de druppel gaat worden als hij WEER weg moet snapje? dat dat gewoon ja… ik weet niet hoe het ik het moet uitleggen. Dat hij dan helemaal niet meer gaat luisteren en heel erg verdrietig gaat worden en echt een drama hond wordt.

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Beau heeft iemand nodig die heel veel geduld heeft met hem en als jij het idee hebt dat de mensen die hem komen halen niet de juiste zijn geef je hem niet mee en zoek je nog even verder. Het zal echt niet op een dag of 2 aankomen. Wat je zegt hij moet het beter krijgen dan hij nu heeft.

Groetjes,

Michèle

ja en ik heb nou echt geen geduld met Beau. echt weet je hoe irritant het is als hij constant uit zijn mand komt als ik een keer wil dat hij erin gaat liggen (als ie net uit bad komt bijvoorbeeld)
heb net serieus 10x moeten herhalen dat ie erin moest.
eerst draaide hij halverwege om de hele tijd, en kwam gewoon weer terug.
daarna ging ie liggen mar na 10 seconde kwam ie weer, toen heb ik m aan zijn nekvel er terug in gezet, maar ook dat boeit hem totaal niet.
ooh echt

Ik ken het schat wij hebben ook zo’n hond gehad, wij waren degene die hem over namen zeg maar en mijn moeder had wel het geduld en de tijd voor hem. Daarom weet ik dat er mensen zijn die wel geschikt zijn voor hem, en je hoeft je niet schuldig te voelen, het is allemaal al druk genoeg voor jullie en Beau past daar helaas niet tussen.

Groetjes,

Michèle

Je eigen niet schuldig voelen meid, je wilt het beste voor hem en dat is op dit oment andere mensen. Je bent alleen maar eerlijk.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

ik zou hem liever aan iemand van jullie toevertrouwen… mag ik een advertentie op ikkeben plaatsen? haha
nee ik meen het… als iemand er iets voor voelt voor Beau te zorgen, laat me dat dan weten want 100 x liever iemand van jullie, dan iemand die ik niet ken!

Ik heb wel een keer aan kim gevraagd of ik een soort advertentie mocht plaatsen voor de hond van een vriendin van mij en dat mocht Inge dus misschien even met haar opnemen?? Overgens heb ik hem nooit geplaatst omdat ze mensen gevonden had die hem wilde hebben.

Groetjes,

Michèle