Mijn bank niet meer veilig is

Omdat Morgan er nu zelf op kan klimmen. Ze zat ineens naast me. Het gaat zo soepel als of ze nooit wat anders gedaan heeft. Nadeel is nu alleen wel dat als ze op de bank gaat springen en haar der af ze omdat ze niet op der billen gaat zitten ze er dus zelf weer op klimt. Ze heeft dus een nieuw spelletje… zucht

Groetjes,

Michèle

Oké, tip: “De bank is geen speeltuin”.
Ik hoef hier alleen maar te zeggen “De bank is geen…” en dan krijg ik in koor “speeltuin!!!” en is het over met de pret die ze dachten te gaan maken.

Klinkt weer heel streng maar wij hebben speeltuingedrag op de bank meteen in de kiem gesmoord.

Sterkte met de pittige kleine tante!

Groetekes, Sje

Ook hier gaat Dylano er gelijk af als hij niet op zijn billen gaat zitten. Leuk hè dat klimmen

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Zucht, weer iets om in de gaten te houden dus. Sterkte.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

@ Sje die hebben wij hier thuis ook hoor dus het is te pas en te onpas van de bank af zetten en daar gaan we net zo lang mee door tot ze het snapt.

Groetjes,

Michèle

tja inderdaad gelijk duidelijk maken lijkt mij de enige optie.
Lindsey probeert wel op de bank te klimmen maar dat lukt nog niet gelukkig, nou moet ik ook zeggen dat het niet echt een lage bank is (weet niet of jij dat hebt hoor) dus ik hoop dat dat ook nog wel even zal duren. maar ook nu al wordt er duidelijk gemaakt dat de bank niet is om op te springen oid. hier is ze het natuurlijk echt niet mee eens dus ze probeert t geregeld pfffff

liefs,
Rinske

Lilypie Second Birthday tickers

Nee rinske hij is niet echt laag. Ons bed is lager dus daar klom ze al op. Maar nu dus ook op de bank.

Groetjes,

Michèle

wauw dus t is er nog eentje met een flinke klimdosis ook…
ik wilde zeggen ´dat wordt nog wat´ alleen dat worden is niet echt meer van toepassing he?! hihi
dus hoe hoog de bank is zegt dus ook helemaal niks haha.

liefs,
Rinske

Lilypie Second Birthday tickers

Eva kan nog niet op de bank klimmen, maar ze laat zich er wel soepel als een tijger vanaf glijden. Enne…wij hebben een oude bank die er na de verhuizing uit wordt getjoept enne…ik vind het prima als ze daar op hupst met haar billen. Sterker nog…ik doe vrolijk mee. Laatst deden we zelfs het spelltje ‘Wie kan het hardst hupsen?’ Ik zie er niet zoveel kwaad in. Maar straks hebben wij een dure bank en dan haal ik haar er wel af. Bij oma mag het ook niet en dat doet ze dan ook niet.

Groetjes Rainbow, trotse mama

Das dus eigenlijk fout he Rainbow. Met dat hupsen zou je nu al moeten stoppen want ze weet echt het verschil tussen een nieuwe en oude bank nog niet, maar wel tussen eerst mocht het wel en nu niet, wat doe ik nu weer fout. Wij willen met de tijd ook een nieuwe maar ze zal nu al moeten leren dat ze op geen enkele bank mag springen, lopen of rennen. Ben veel te bang dat ze er vanaf kletterd en dan ergens op valt.

Groetjes,

Michèle

Toevallig Michele hier zat Dani vanavond ook ineens op de bank. Hij probeerde het al een paar dagen en dit lukte hem steeds niet (werd hij trouwens behoorlijk gefrustreerd door), maar vanavond lukte het hem hoor…hij helemaal blij! Papa en mama iets minder, haha

Dit mag natuurlijk niet, maar goed af en toe vind ik niet erg. Al wil ik hem nu toch ook maar even duidelijk maken hoe hij dan ook goed van de bank af moet klimmen, want meneer gaat nu gewoon met zijn hoofd eerst.

Oh Morgan mag van mij wel op de bank saro alleen moet ze zitten en niet springen en dansen. Af gaat overigens wel goed hier. Maar ja het is consequent zijn nu.

Groetjes,

Michèle

Jajaja, ik weet het…Maar het kind moet al zoveel leren en zoveel dingen laten en ik heb er zelf niet zo’n problemen mee…Springen mag ze niet, dat vind ik te link en hupsen…tja, leer dat nu nog maar eens af. Maar bij oma blijft ze rustig zitten, dus ze kan het wel!

Ja vreemde ogen dwingen he Rainbow. Enne op mijn bank wil je niet hupsen, daar is ie te oud voor, hups je ineens een veer in je r…

Groetjes,

Michèle

Natuurlijk moeten ze al veel leren Rainbow, maar als je nu zegt dat het wel mag dan is het straks veel moeilijker af te leren. Toen Tim op de bank kon klimmen vond hij het ook erg leuk om over de bank te lopen. Wij zijn meteen begonnen duidelijk te maken dat dit niet mag. Duurde een paar dagen, maar sindsdien klimt hij de bank alleen nog maar op om erop te zitten.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Ze klimt ineens niet meer op de bank… Ze doet net of ze het niet kan. Prima dan hoef ik ook niet steeds als een politieagent erachter aan te lopen.

Groetjes,

Michèle

Ook weer opgelost!

Ha ha ha ja ik weer alleen niet hoe lang.

Groetjes,

Michèle