Mijn avontuur met de muis

Dit maakte ik afgelopen dinsdag mee, dus mijn 1e werkdag van dit jaar begon al goed … Ik werk op een (benzine)pompstation voor degene die dat nog niet weten

het was half 6 dus ik was m’n boterham aan het eten, ik loop dan altijd wel vanalles te doen, dus ik liep met boterham naar achter richting keuken, opeens schiet er een muis voor me door ook de keuken in, godver… ik schrok me een hoedje zeg!
Nou ik de muis gevolgd want ik wilde hem niet uit het oog verliezen, hij zat mooi op de mat voor de deur, ik had al een emmer gepakt en dacht als ie weg loopt probeer ik de emmer erop te zetten, en toen kwam er een klant, nou klant geholpen, ik kom terug, en ja hoor weg muis, ships dacht ik, nou durf ik de afwas niet te doen want ik ben als ze dood dat ik hem weer plots voor me door zie schieten…
Opeens zie ik in m’n ooghoek de theedoek bewegen, huh dacht ik, word ik gek of bewoog hij nou? Ik (de held) pakte de bezem om zo met de steel te kijken waarom die theedoek bewoog, en ja hoor, hij zat ín de theedoek brbrbr, ik vind het zo’n vieze beesten bah!
Maar ik had goede hoop want ik wist dat m’n baas Chris, nog langs zou komen, na een half uur kwam ie eindelijk, oh zei ik, Chris ik ben blij dat je er bent, ik m’n verhaal gedaan, en ik zei, als jij die theedoek nou even buiten uitklopt dan zijn we er vanaf
Ohh zei hij maar dat doe ik niet, want ik heb het niet op muizen, écht niet zei hij… ja hee zei ik maar ik durf zo de afwas niet te doen, laat maar staan dan zei hij, maar ik doe dat dus niet hahaha…
Maar ja ik kon niet lekker werken, met het idee dat die muis in die theedoek zat, en ik dus niks kon in de keuken…
Komt er een klant binnen een chaffeur die ik toevallig ken, ik gevraagd of hij bang was van een muis, nee hij was niet bang, dus ik zei nou kom maar eens mee, en Chris meteen, ach die muis zit er echt niet meer in hoor, écht wel zei ik, ik weet het zeker! Nou Frans (zo heet die chaffeur) pakte de theedoek en zei nee hoor zit niks in whaaaaa riep ik wel hoor kijk maar aan de zijkant hangt ie brbrbr… dus hij klopt die muis van de theedoek af en trapt er zo met z’n grote voet bovenop nu moet ik even een papiertje hebben zei hij, dus ik gaf hem wat en hij meende hem zo in de vuilbak te gooien, dus Chris riep hoho niet doen, meenemen naar buiten hahaha, pffff wat een avontuur zeg, ik moest zo lachen om de reactie van Chris, die is écht banger dan ik, voor een muis
Dus vanaf nu het ie voor mij meneer muis

Groetjes Nathalie & Co

Gewijzigd door - Nathalie op 04 Jan 2007 12:06:50

hahahhaha stelletje mutsen om een muis!!

groetjes Kim, mama van Sofie en Victor & ??

ieks ja indd
ik zou ook als de dood zijn geweest
gavder
wel een leuk verhaal
en een leuke eerste werkdg in het nieuwe jaar die zal je niet snel meer vergeten hihihihi

anouk nelissen

Hihi…ik had afgelopen donderdag ook een muisje op mijn werk.
Hij/zij zat ergens in een plastic gootje voor de kabels en kon er niet meer uit.
Kwam ik dinsdag weer werken…een stank, niet te geloven…
Muis dood dus.
Ik gisteren een luchtverfrisser meegenomen want no way hosé dat ik die dode muis weg ga halen.
Gelukkig heeft mijn collega het wel gedaan en nu is de stank weg.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)