Mijn arme schat heeft koorts

hoi meiden,
heb het zo te doen met mijn kleine meid.
sinds een aantal dagen is ze erg huilerig/zeurderig.
rode wang/ alle vinders in de mond en ze bijt erop zo hard dat het piept. veel poepluiers.
vanmorgen oogde ze al niet helemaal fit geen koorts. 37.3
vanmiddag huilerig en was niet echt happig op boterham, voelde ook warm aan temp. 38,5 en een snotneusje.
Snel moe en was hangerig. pcm gegeven en lekker in bed gestopt ze sliep gelijk.
Ik hoop maar dat het van de tandjes is. ik zie wel een streep op de 2 ondertandjes.
arme schat

Groetjes Gytha

Och dat arme schaapje. Alle beterschap voor de kleine meid!

Groetekes, Sje

Vervelend voor haar, klinkt idd als doorkomende tandjes.

Sterkte en ik hoop dat ze snel door zijn!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Sterkte en beterschap!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Beterschap en hopen dat die kleine kregen gauw door zijn

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

na haar slaapje van 12.45 tot 15.15 lekk ze wat opgeknapt had nog wl verhoging. 37.6
later op de avond 37.7 nog pcm gegeven en naar bed gebracht oogde al niet meer zo ziekjes. eet en drinkt verder wel goed.
Hopen dat het morgen beter is!

Groetjes Gytha

Veel beterschap met de kleine meid, hopelijk is het inderdaad morgen weer een stuk beter met haar.

Gr patries

vanmorgen temp 37.0 hopen dat het vandaag zo blijft.
ze was vrolijk vanmorgen. volgens mij heeft ze ook alles tegelijk.
tandjes, verkouden, wil kruipen wat nog niet lukt, wil nu van alles gaan zeggen!
Het is ook een zwaar leventje om baby te zijn
Maar ik hoop dat de temp niet op loopt vandaag.

Groetjes Gytha

Fijn dat het beter gaat!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

gisteren wederom ineens flink koorts 39.5 jengelig huilerig mijn arme schat
Het wat 16.55 dus nog snel ha gebeld en wat zei die fijne ass en ha! kom nog maar even dus om 17.10 zat ik nog fijn bij mijn eigen arts!
Nu heeft ze aan 2 kanten oorontsteking! zo zielig dus nog snel AB kuur gehaald.
eigenlijk vlgd week terug komen om te kijken of het over is, maar dan is mijn eigen arts op vakantie en moest ik naar een vervanger. en deze arts ken ik goed van mijn werk en is echt verschikkelijk! Dus ik zei daar ga ik echt niet heen! Nu heeft hij voor als het nodig is een herhaal recept voor 2 dagen gegeven zodat ik evt volgende week het weekend door kan komen en dan maandag bij hem zelf terug kan komen! IS DIT NU GEEN FIJNE ARTS! Ik zei nog bedankt dat ik nog kon komen zo na 17.00 uur hij zei zo hoort het toch? het is een kleintje en die maakt niet voor niks hoge koorts en anders zat je weer met de ha post!

nu hopen dat ze snel opknapt! vanmorgen geen koorts dus hopen dat het zo blijft.
Ze is ook echt bikkel hard! ondanks koorts blijft ze gewoon eten! en drinken.
Hoop dus dat het snel over is.

Groetjes Gytha

Ik zag het net op hyves. Zielig voor je kleine meid! Hopelijk slaat de kuur snel aan. En wat een lieve ha heb je inderdaad, daar zullen wat mede-moeders van dit forum jaloers op zijn denk ik. Sterkte met Mirte!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ach het arme meissie, hoop dat ze weer snel is opgeknapt.

En heerlijk zo’n ha hè. hebben wij ook en indd ook de assitentes.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Hoi hoi,

erg he als ze alles tegelijk hebben en dan ook nog in een sprong zitten (ja ja ook Lisa moet er weer aan geloven!!) en dan helemaal als er een dubbele oorontsteking bij zit!!! Heel veel beterschap voor je meisje en wat heb je idd een goeie huisarts!!! Die zijn er niet veel meer, dus je mag in je handjes knijpen!! Lisa had het van de week trouwens ook, precies dezelfde symptomen, (behalve van de oren) maar dan wel van de tandjes… de bovenste 2 zijn nu ook door!!! Nu kan het tandenknarsen beginnen hihi!! En denk maar zo, na deze sprong zal ze vast wel kunnen kruipen!!!

Grtz Von

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie