wat je hier beschrijft dat klinkt als daltononderwijs …
en daar gaat julian ook heen … hij gaat als hij drie en een half is daar wennen …
ik sta voorledig achter hun onderwijs manier … waarbij een groot stuk zelfstandigheid wordt gekweekt … waar ik absoluut voorstande van ben …
toch worden ze in de zelfstandigheid begeleid en in de gaten gehouden . omzo een inzicht te krijgen waar het kind goed in is en en waar minder in …
en dat laatste gaan ze dan ook met de hulp van de ouder(s) aanpakken …
van mijn buurjongen dachten ze op een andere school dat hij achtelijk was en behandelden hem ook zo …
hij is door zijn moeder er af gehaald en naar die zelfde school waar julian heen gaat gezet …
school vertrouwde het niet is hem gaan testen.
nu blijkt : hij is ernstig dislectisch… en heeft een goede en resolute begeleiding nodig …en die krijgt hij nu ook …hij krijgt speciale taken speciaal voor hem gemaakt en je merkt aan hem dat hij nu meer zelfvertrouwen krijgt en de wereld in durft te kijken …
dus Dalton onderwijs doen …
en effe terug op je andere punt , ja ik heb veel mee gemaakt en julian ook …
julian is onder begeleiding van het BOR Begeleidende Omgangs Regeling onderdeel van Raad van Kinder bescherming)in contact gebracht met zijn vader …
en zo hebben we de bezoektijden langzaam maar zeker uitgebreid de begeleiding bleef er inhet begin zeker elke minuut dat julian bij zijn vader was bij … tot op een gegeven ogenblik dat ze hem eerst 1 uurtje met julian alleen lieten enzo enzo …
nu breng ik julian woensdagochtend 9 uur bij zijn vader en hij wordt door mijn ex om 14.00 uur weer hier afgeleverd
mijn ex was er in het begin tegen die begeleiding maar geeft nu te kennen dat hij er erg blij mee was en het niet had willen missen …
julian zijn vader was mijn buurman …maar geloof me wat je ver haalt is veeeeeel lekkerder ( mijn huidige vriend komt uit R’dam en ik woon in Alkmaar hahahah)
groetjes en een prettig weekend
Miertje
de midden weg is waar onze wegen samen komen