Joey kreeg gistermiddag last van zijn oor. Ik heb direct de dokter gebeld, omdat ik een oorontsteking wou uitsluiten zeg maar, maar binnen een kwartier nadat hij zei dat zijn oor pijn deed kreeg hij hoge koorts en was hij ineens doodziek
Bij de dokter hoorde ik dat hij een middenoor ontsteking heeft, en daarvoor moet hij neusdruppels gebruiken. Tegen de pijn en koorts help pcm redelijk goed. De pcm mag hij echter maar om de 6 uur (normaal om de 8 uur, maar omdat hij altijd koortsstuipen krijgt mag ik hem vaker geven) maar na 3 uur begint de temp al weer op te lopen! Ik heb hem vannacht bij mij in bed gehad om er direct wakker van te worde mocht hij suipen krijgen. gelukkig is dit niet gebeurd, en hij lijkt nu ook al weer veel beter te pas!
Maar wat betreft die druppels… Dat doet em hartstikke pijn en hij gaat er van kokhalzen! Echt een drama om te doen zo… Heeft iemand misschien tips hoe dit wat makkelijker kan gaan? Ik laat hem nu liggen nadat hij zijn neus heeft gesnoten, en direct daarna wat drinken tegen de vieze smaak, maar het blijft drama
Groetjes Anouk