Max slaapt van de 7 nachten ongeveer 4-5 nachten door. Gelukkig gebeurt het dus steeds vaker. Maar hij heeft ook nog wel van die nachten dat hij opeens klaarwakker is. Zoals vannacht: 03.15 uur! Ik heb geen zin meer om hem te voeden, want hij geeft toch niet meer zoveel om die melk en heeft het ook niet nodig en met een speen erin sliep hij weer door. Maar dat kwam ook doordat ik hem met zijn handjes een beetje inbakerde met een hydrofiel. Overdag ligt hij in een slaapzak en dat lukt ook best goed. Hij gaat op zijn zijtje liggen en slaapt. Ik ben alleen bang dat Max in die slaapzak niet meer zomaar gaat slapen als hij klaarwakker is in het holst van de nacht! Als hij ‘ingebakerd’ is kiest hij eieren voor zijn geld en gaat slapen, maar in die slaapzak kan hij zijn benen omhoog doen, rollen, zelf zijn aquariumpje aan zijn bed aandoen etc. Kortom: feest voor Max! Vanzelfsprekend wil ik RUST 's nachts, voor iedereen en ik hoop dat de nachten in die slaapzak ook goed gaan. Wat moet ik als hij dan zo abnormaal vroeg wakker is? Is dat herkenbaar en wat doen jullie dan met een druk mannetje/vrouwtje?
Groetjes Rainbow, trotse mama