Middagslaapje is spelen

Mijn dochter is 11,5 maand en vaak als ik haar 's middags in bed leg (zo rond 13.30 uur) is ze meestal 1,5uur aan één stuk door aan het kletsen, niet huilen dus. Vaak valt ze dan nog een half uurtje in slaap. Heeft iemand anders dat ook?

Ik leg haar ook om 10.00 uur in bed en dan slaapt ze na een half uur kletsen ongeveer 3 kwartier.

Ik heb op internet gelezen dat een baby van ongeveer 1,5 jaar nog maar 1 slaapje nodig heeft in de middag maar ik vraag me af of ik daar niet alvast mee moet beginnen… Moeilijk hoor. Ik heb dat wel eens gedaan maar dan valt ze na de boterham aan de borst in slaap. Als ik haar dan in bed leg, heeft ze in eens geen zin meer om te slapen. Lastig, lastig.

Ook al slaapt ze niet, ze rust wel! Dus als ze het volhoudt om lekker met zichzelf te liggen kletsen, gewoon lekker laten zoals het is.

Groetekes, Sje

Morgan heeft dat in het weekend 's morgens meestal, dan leg ik haar na de fles van 6 uur weer weg en dan wordt ze zo 9 uur half tien wakker en dan gaat ze liggen kletsen tegen beer. Zelf wordt ik er pas wakker van als ze ook gaat gillen van plezier

Groetjes,

Michèle

lieke heeft dit smiddag’s.
Ik leg ze om 13.00 op bed dan is ze moe en dan ligt ze nog even te kletsen.
Na kwartier slaapt ze en na een uur of anderhalf is ze wakker en ligt ze wat te spelen. Ik laat dit zo ze is wel uitgerust prima toch.

Lekker laten doen joh

groetjes Gytha

Ha ha ha kan me voorstellen dat je liever hebt dat ie 2 tot 4 uur later vrolijk is

Groetjes,

Michèle

Hoi,

Wat op internet staat zijn gemiddelde. Het ene kind slaapt meer dande ander. Wij hebben een enorme slaapkop. Maar die van de buren is van het wakkere type. Kijk zolang ze het geen drama vind om in bed te liggen terwijl ze geen slaap heeft dan zou ik het even zo laten. Gaat ze er een drama van make zou ik overgaan op een slaapje. Je zou dan in eerste instantie de het slapen naar het midden van 10 uur en 13.30 kunnen doen dus rond 12.00 uur. Mischien even wennen met de lunch maar het is niet erg dat ze die iets eerder krijgt. Deed ik ook toen wij van twee naar een gingen.

Hoop dat je er wat aan hebt.

Groetjes

lon106