Middagfles niet meer willen

Hallo
Mijn kindje is nu 8 maanden en vanaf maandag wil hij de middagfles niet meer ,hebben jullie dat gehad en hoe hebben jullie dat opgelost zodat jullie kindje toch aan zijn hoeveelheid melk kwam op een dag

Sylvia van veen

Heb je al geprobeerd of je kindje die melk wel uit een gewone beker wil drinken? Dat wil nogal eens de oorzaak zijn namelijk zodra ze geen fles meer willen.

Bovendien is 8 maanden “sprongentijd”. Zie het oei-ik-groei-boek. Dat kan ook een verklaring zijn voor geen fles meer willen.

Groetekes, Sje

Idd wat Sje zegt, en 8 maanden…das een pittige sprong!
Ben benieuwd of die kleine het wel uit een (tuit)bekertje drinkt!

Gewoon nog maar even aanzien, je kan het toch niet naar binnen proppen, dus niet al te moeilijk over doen, wil ie niet dan kan je zn vocht in elk geval wat proberen aan te vullen met b.v. thee. En eet ie al wel een broodje ?

Groetjes Carolien.

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Dank je wel voor de tip , maar kwam vanacht achter dat jordy verkouden is en zijn neusje dichtzit dus zoutoplossing gegeven en gaat al wat beter gelukkig
En idd met. 8 maanden zit er weer een sprong in

Sylvia van veen

Hoi Carolien
Het was de verkoudheid die het was , en geef hem nu pap als hy de fles niet wil, brood wil hy nog maar een paar stukjes maar daarentegen eet hy fruit en avondeten super dus maak me ook geen zorgen maar melk moet hy ook nog 500 cc per dag nog krijgen in ieder geval ga ik de tip van tuitbekertje uitproberen bedankt voor je tip

Sylvia van veen

Ja de verkoudheid doet hier ook de ronde, zielig bij die kleintjes als t neusje dicht zit he? Had voor Lisa zo’n neuspompje gehaald, maar daar kan ik helemaal niets mee… of ik doe het niet goed, of het zijn gewoon ondingen!
Gelukkig maar dat je kleine verder wel goed zn fruit en voeding neemt, een periode wat minder melk is ook geen ramp. Sterkte met ‘de sprong’

Groetjes Carolien.

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Ja inderdaad is verkoudheid vervelend voor de kleintjes ze kunnen nog nietvertellen wat ze mankeren
Ik denk ook dat de tandjes de boosdoeners zijn hij heeft nog niets en heeft ook aanlast van zijn oortjes dat heeft met de tandjes te maken is gelukkig geen oorontsteking ben effe bij huisarts geweest omhebt met zekerheid te weten

Sylvia van veen