Middagdutje

DAMES IK BEN JARIG VANDAAG
DUS WEINIG TIJD GEHAD OM LEKKER MEE TE KLETSEN
MORGEN BEN IK ER WEER HOOR
HIHIHIHI
GA WEER GAUW NAAR MIJN VISITE PFFFFFFFF

nancy mama van randy 10 damon 7 en chloe 3 mnd

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Nancy,
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag ! Hoop dat je een leuke dag hebt gehad !
Liefs Natasja

hee allemaal
bedankt hoor natasja en ja ik had een leuke dag
en ben erg verwend
van mijn oudste kreeg ik een luchtje
van de middelste antie rimpelcreme hihihi (ben pas 35 hoor)
en van mijn man een digitale fotocamera met printstation leuk speelgoed hoor hihi
maar even nog voor wendy geef jij om elf uur savonds geen fles meer???
en hoelaat krijgt zij dan die papfles
tegen mij zeiden ze dat ze nog geen 10 uur zonder voeding mogen
dat is ook zo een beetje het enige waar ik me altijd aan gehouden heb bij die jongens moest ik tot 6mnd nog voeden om 23uur en dat dee ik altijd keurig omdat ze vertelde over dat die bloedsuiker dan daalt en dat ze in coma konden raken
in de kerst vakantie liet ik haar namelijk ook liggen tot een uur of negen
dus dat is dan van 23 uur tot 9uur en dat was te lang dat mocht absoluut niet
dus na de vakantie moest ik toch weer vroeg op geef haar nu om 7uur
ik weet eigenlijk ook niet of dat nu nog steeds tot 6mnd moet hoor ik weet wel dat er zoveel steeds veranderd word je soms gek van hoor
terwijl het pas 7 jaar geleden is dat ik een baby had
maar goed ik moet volgende week naar cb zal ik het eens vragen hoeveel uur er tussen mag en tot hoe oud enz

haihai nog even over het ochtend en middagdutje,
ik ren me slank de trap op en neer, want meneertje slaapt een uurtje en is dan wakker, niet gezellig wakker meer knorrig, dus ren ik een uurtje heen en weer en dan slaapt hij weeer een uur. dat heb ik er wel voor over.
zitten we allemaal een beetje in het zelfde schuitje, ben aan de ene kant niet egoistisch bedoelt blij dat ik niet de enige ben. maar savonds ben ik wel an het eind van mijn latijn.
maar ja het zijn en blijven droppies toch??
groetjes Janneke

Mee eens, Altijd fijn als je niet de enige bent die geen “modelkindje” heeft, ook al is die van mij natuurlijk wel een superbaby
Zonder gekheid, ik ben het met je eens het blijven allemaal kanjers!!!
Tja en die kilo’s moeten er toch vanaf

Liefs Wendy

hahaha
ja ze zijn zooooooo schattig
weet je die van mij was net kapot is de hele dag wakker geweest (muts)
nou het is nu 19.25 en ze ligt al een poosje te ronken heerlijk
kijk dan heb ik het liever zo dan andersom toch??
ik heb lekker rust nu (oja lopen er nog twee)
en ja verder snoep ik niet meer nu en door dat rennen en wandelen vliegen de kilo’s eraf (nou ja)

trouwens die slaap topics zijn altijd wel top topics hahah

hahaha ja bij mij ook al 9 kilo!! hahaha topppppie!!
ja inderdaad snachts gaat het goed dus ik moet niet zeuren, van 8 tot 6 a 7!! mag niet maar ik doe het hij heeft neregens last van!!
groetjes Janneke

Hier ook eindelijk hoor!!!
Ze gaat nu om half 7 naar bed en dan slaapt ze een hele ruk door,nog niet de hele nacht maar je hoort mij niet klagen!!!
Hoewel, ze nu overdag ook wel aardig in slaap kan komen alleen niet langer dan een half uurtje…
Maar elk minuutje is meegenomen kan mama ook weer ff wat doen, weet eigenlijk niet wat ik liever doe bezig zijn met die kleine of het huishouden…
Hmmmm moeilijke keuze

Liefs Wendy

hahahaha
nee inderdaad huishouden is ook niks, maar een vies huis ook niet, het geeft een voldaan gevoel vind ik als je kindje ff goed slaapt!! anders heb ik het gevoel dat ik faal ahhhhhhh die hormomen hup 9 maanden!!!!!
hahaha!!
groetjes

Ik weet het, ik roep al ff dat ik boven weer eens wil soppen want beneden is blinkend maar die kleine ligt of boven te slapen of is beneden en dan kan ik haar niet alleen laten… grrrrrr
Maar falen? Dat kunnen wij supervrouwen toch niet??? …toch??

Liefs Wendy

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee echt niet
niet voor te stellen van te voren he hoe druk je met zo een klein mormel kan zijn
hihihihi en kijk eens om je heen wat een spullen ze hebben niet normaal box bedje super leuk kamertje wipstoel maxi cosi kinderwagen straks kinderstoel de nodige speelgoed hahahaha vreselijk
tegen mij zeiden ze oh een derde die doe je er ff bij jaaa daaag
ik doe haar en de rest erbij hahaha

Ik kijk om me heen en schrik me rot
Hebben een kast onder de trap, in de kamer, en die is best groot en diep, en helemaal vol met dingen van die 5 maanden oude knurf, dusssss…
Morgen is m’n hubby thuis en dan hoop ik, met de nadruk op hoop, eindelijk eens wat te kunnen doen… En anders de hulptroepen maar inschakelen (oma)
Misschien is dat zelfs een beter plan
Ach waar maak ik me druk om?

Liefs Wendy

nou ik moet nodig ramen lappen vreselijk
en de boven verdieping inderdaad bah ik heb ook van die rommel kerels in huis daar word ik echt niet goed van
ik heb ook zo weinig tijd tussen door
smorgens 10 over 8 loop ik met drie kids aangekleed en in de gel naar school
daar sta ik meestal nog ff te ouwehoeren hihi(sosiaal contact)
dan naar huis bakkie en dan moet zij alweer een fles nog ff knuffen dan gaat ze naar ben hmmm slapen (15 min) dan is het bleren dan leg ik haar in de wip en dan ga ik wat doen hoor laat maar liggen
12 uur komen die jongens thuis broodje melkie weer naar school;
dan moet zij alweer eten daarna ga ik boodschappen doen dat ze dan ook ff slaapt in de wagen en dan loop ik door naar school om 15uur nog ff ouwehoeren naar huis da nmoet ze bij na weer eten en daarna eten koken eten naar voetbal of judo pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff vermoeiend hihih

ooooooooooo joh ik heb respect voor jou, ik ga maar heeeeeellll lang genietn van 2 kindertjes!!! hahaha!!
he ik ga slapen ben bekaf jullie horen weer
lieve groet hormoontje

, en dan loop ik te zeiken…
Petje af hoor, nancy!!!
Ik zal nooit meer piepen

Liefs Wendy

ach weet je
je doet het gewoon maar ben op het moment bekaf
blijk ik een borstontsteking te hebben ja gek he dat
je je dan beroert voelt hihihi
maar racen vliegen rennen begint pas als ze op school zitten
en dan als je thuismoeder bent halen brengen halen brengen
ajoh je blijft er jong bij hihihihi
ik ga nu slingers ophangen want er is er een jarig morgen
10 jaar en wil nog steeds lekker gezellig slingers heeeerlijk
dan heb ik een tiener in huis vrrrrrrrrreeeeeeeeeselijk

Hallo Dames,
Zo het gaat lekker door hier op het forum middagdutje…! Deze doet het inderdaad goed.
Ja het huishouden wil er wel eens bij inschieten, maar ik heb gelukkig een hele lieve moeder die mij af en toe komt helpen, terwijl ik eigenlijk heel veel tijd heb en mijn vriend 1 dag werkt en 2 dagen vrij is !! Wat een luxe heb ik zeg !
Doe elke dag wel poetsen, maar eigenlijk is dat overdreven, maar ja je moet wat doen he ? Kan niet heel de dag op de bank hangen en rondjes lopen.
Wat betreft de kilo’s, ik moet nog 5 kilo, maar die zijn het moeilijkste zeggen ze! Moet gaan sporten, maar als ik een uur weg ben dan wil ik weer naar huis om bij mijn kleine meid te zijn. Nancy petje af voor jou hoor ! Hoe krijg je het allemaal geklaard ???
Liefs Natasja

Dames, we gaan wel lekker oftopic
Maar hier gaan de kilo’s er eerder bij dan af, ik woog na mijn bevalling minder dan ervoor en nu weeg ik weer te veel
Komt ook omdat ik niet meer werk, heb altijd in een winkel gestaan en dat was toch beter dan thuis rondhangen
En ik heb gelukkig ook een lieve mama die graag komt helpen maar dan past ze liever op Juul, zodat ik kan soppen, en geef haar eens ongelijk

Liefs Wendy

ik ben er ook nog lang niet hoor
nog twee en een half zit ik op waar ik was voor
zwangerschap maar toen vond ik mezelf al te dik
dus ik wil meeeeeeeeeeeeeer hahah
maar dit gaat inderdaad niet over middagdut
toch zijn wij daar heel goed in he
in afwijken van het onderwerp hihihi
moet je live met mij praten echt 5 kwartier in
een uur hahaha
zit me me vriendin toch gauw zeker anderhalf
uur hoor te bellen