Ik denk dat het gebeurt is met de middag slaap. Tijdens de vakantie in Arnhem heeft hij zo goed als niet geslapen overdag, en lag er in de avond behoorlijk laat in. Was ik niet altijd happy mee, maar ja, was maar voor een paar dagen en hij hield het goed vol.
eenmaal thuis sliep hij in de middag eerst bijna 4 uur!!! Duidelijk weer slaap aan het inhalen, naar bed in de avond ging ook goed, 1930 lag hij er in. De eerste paar dagen ging het redelijk met een middag slaap en er o tijd in in de avond, maar sinds maandag is het niks!!!
Hij geeft duidelijk aan niet moe te zijn (in de middag ziet hij er oook niet moe uit, maar legde hem uit gewoonte na het eten er in, en dat vind hij op zich prima, en slaapt dan ook nog een hele goede 2 uur de afgelopen dagen) en blijft dus huilen en miepen, en houdt dit redelijk lang vol…dus ik ben eigenlijk een beetje bang dat hij echt niet moe is, en dat hij dit gedrag vertoont door het middag slaapje. Dat hij die dus niet meer moet hebben.
Ik denk dat ik dus ook ga proberen die er af te halen. Morgen gaat hij naar het kdv, dus dat wordt vrijdag pas proberen, of zou ik vragen morgen of ze hem willen ophouden? hij is er morgen pas rond 8:45 (we hebben vakantie dus breng hem niet vroeg) en haal hem ook weer rond 1630 op. Dus hij heeft geen lange dag kdv. Zal ik het er op wagen en vragen of ze hem niet naar bed doen?
Of zal ik wachten tot vrijdag en het zelf uit proberen?
liefs woezel