Middag dutje

Hoi allemaal,

Ook ik zit met een eigenwijze drommel van bijna 2 jaar die ontdekt heeft dat hij uit zijn bed kan en dat dus ook doet.

's middags krijg ik hem het bed wel in maar
2 seconden later staat hij alweer op de gang te roepen. Idem Dito 's avonds niet willen slapen terwijl ze het gewoon nodig hebben. Ik weet dat het (hopelijk) wel weer overgaat maar wel vermoeiend.

Groetjes
Monique

-Om je vleugels uit te kunnen slaan, heb je een nest nodig.-

gelukkig heb ik dat nooit echt mee gemaakt dat ze hier niet willen slapen meestal zegt kaitlyn ook nee mama ik is niet moe maar dan leg ik er neer en slaapt ze bijna gelijk.

savonds ook op dat gebied ben ik bestwel streng naar bed is ook naar bed

dus ze zullen er nooit uit komen met smoesjes alleen voor het plassen dan

maar verder roepn ze dan als er wat is of laatst dat kaitln niet kon slapen dan roept ze,en dan lees ik ff kort nog voor water en dan ga ik naar beneden

en meestal hoor ik ze dan niet meer

maar lijkt me best vermoeiend hoor als ze niet willen want je wilt toch ff je rust tussendoor

mijn zoontje slaapt bijna nooit meer s’middags want hij is naar de creche.
behalve de wo,do,en vrijdagmiddag even 2 uurtjes slapen van half 1 tothalf 3 of 3 uur.
sávonds gaat hij om half 8 naar bed

nou coenders dat lijkt me ook erg hoor. en ingrid ik denk dat ik er ook aan moet geloven dat fabiano minder gaat slapen s’middags. zoals vandaag zijn we weggeweest en heb ik hem niet meer naar bed gedaan en tot nog toe gaat het goed, ik hoop dat hij het een beetje gaat trekken tot een uur of zeven. we zullen zien

Hoi Maureen,

Wat is erg. Je kunt hem toch niet dwingen en bij Pepijn was het even een mamma uit test fase dus hoop ik dat dit bij Tijmen ook zo is.

Tja peuterpubertijd he. Ik ben 2 dus zeg ik nee!

He Ingrid ik zie dat jij uit de geboorte plaats van mijn schoonvader Coenders komt!
Grappig.

Groetjes
Monique

-Om je vleugels uit te kunnen slaan, heb je een nest nodig.-

Hihi, leuk hè, al die eigenwijze peutertjes die niet meer willen slapen 's middags!

Stephan had er vanmiddag ook opeens geen zin meer in (dat wisselt nogal erg bij hem).

Maureen?
Hoe is het gisterenavond eigenlijk gegaan met Fabiano?
Is hij nog gaan slapen en heb je hem nog minder aandacht gegeven enzo toen hij eenmaal in bed lag?

Liefs,

P.S. Wat raar! Net stond er nog een grappig plaatje van een springend peutertje in zijn bedje en nu staat er opeens een kruisje…?!

Gewijzigd door - Bieb op 12 Feb 2004 20:42:04

hoi
ik kom oorsprokkelijk uit heythuysen maar mijn man uit horst.
wonen nu bijna 9 jaar daar in tienray

ja coenders daar heb je ook wel weer gelijk in een peuter kun je ook niet dwingen. ik had ook al min of meer aan gegeven dat het meer mijn probleem is als die van hem. haha

en het is beter gegaan hoor bieb!! gisteravond en vanavond weer. hij begon al meteen met een nep huiltje en daar heb ik niet op gereageerd en ik heb een keer naar boven geroepen dat hij moest gaan slapen en dat is gelukt. ja pff de oplossing lag eigenlijk heel dichtbij. en ik moet wel af en toe naar boven roepen omdat zijn broetje vlakbij hem ligt en anders ben ik ban g dat hij he ook wakker maakt.

Hoi Maureen,

Fijn dat het beter is gegaan!
En ja, inderdaad, hij heeft natuurlijk nog een broertje vlakbij liggen, was ik ff vergeten
Ik ken dat zelf ook, want als de kids van mijn vriend hier zijn moeten ze ook altijd even wat rustiger aan doen als Stephan 's midddags ligt te slapen (niet extreem gaan lopen “keten” boven bedoel ik).
Wel lachen hoor, want ze komen maar 2x per week en zijn dat niet elke dag gewend natuurlijk (om rekening te houden met een klein broertje).
En ze zijn stapelgek op hem dus de hele tijd is het : wanneer wordt Stephan nou wakker?

Groetjes, mamma van Stephan

ja ik herken dat bieb, reggie en melina moeten ook altijd een beetje rekening houden met die kleintjes, maar het gaat best goed. en fabiano word echt helemaal gek als ze binnekomen zooo blij is hij dan. heeft stephan dat ook?

Nou, ECHT WEL, haha!
Hij gaat volledig uit zijn dak als hij ze voor het raam al ziet aankomen!
Echt super hoor!
En vooral samen met zijn zus kan hij zich vreselijk uitsloven. Af en toe denk je gewoon dat de tent afgebroken wordt hier
Wel erg leuk hoor, dat ze zo gek met elkaar zijn.
Alleen heeft zijn zus nogal de neiging om lekker te “moederen” (tsja, ze is 8,5 jaar, echt de leeftijd hè!) en daar gaat Stephan nu soms wel eens tegen protesteren.
Ze tilt hem namelijk vaak op, zo van: ga jij maar hier zitten, zoooooooo en vervolgens sjouwt ze hem weer ergens anders heen, haha!
Maar tegenwoordig zegt ie dan keihard: neeee, LATEN !
Hahahahha!
Tsja, is effe wennen als je broertje opeens gaat leren praten, haha!
Maar verder zijn ze stapel met elkaar! Ook met zijn grote broer hoor!

tanja heeft het ook met haar zus lekker knuffelen want ja ze zien me kaar niet veel en tanja is helemaal gek op daisy is kunnen altijd lekker met elkaar ravotten heerlijk gewoon

gr marielle trotse mama van tanja

Ja, leuk is dat hè?
Maar Tanja en Daisy schelen niet zo heel veel in leeftijd toch?
Dat is natuurlijk extra leuk!

P.S. Tanja en Daisy zijn toch nichtjes van elkaar hè? (als ik het goed onthouden heb ) Of heet dat nou weer anders?
O help, wat ingewikkeld! Ik weet nog wel hoe het zit hoor, maar ik weet niet meer of je dan nichtjes van elkaar bent

Gewijzigd door - Bieb op 13 Feb 2004 09:18:57