ja het gaat eigenlijk wel goed!
de roodheid is eigenlijk vrijwel weg. soms is het wat roder (als ie iets te lang in zn poepluier heeft gelegen omdat ie ligt te slapen bijvoorbeeld) maar daarna trekt het wel redelijk weg.
ik heb hem net in een badje met een laagje water gezet, dat ie een minuut of 10 kon weken, en ik m lekker kon wassen, toen heeft ie nog 10 minuten bloot gelegen met alleen een romper aan met open knoopjes. en toen heb ik m aangekleed.
er zitten nog wel wat bultjes maar dan heb ik het over een stuk of 5. dat is zo weinig vergeleken bij hoe hij eruit zag eerst, dat ik het niet erg interesant vind![]()
maargoed, ik kan nu wel gaan juichen, maar vorige week zag het er ook zo uit als nu, en van de 1 op de andere minuut stond ie weer helemaal vol…geen pijl op te trekken dus.
ik juich pas als het helemaal weg is en ook een week weg blijft nadat ik doorsmeer.
ik ben dus eigenlijk niet van plan daktacort te smeren. blijf ketoconazol gebruiken voorlopig…
hormoonzalf wordt je huid ook zo dun van op den duur, en als ik dat spul net zolang moet smeren als ketoconazol, dan ligt het feit zo op tafel dat zn huid ervan naar de knoppen gaat