Michelle van Dylano jarig is?!

Hiep Hiep Hoeraaaaaaaaaaaaa Michelle, Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Maak er een super dag van met dit mooie weer!!

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Lang zal ze leven lang zal ze leven… Gefeliciteerd Michelle, geniet ervan en van het mooie weer.

Dikke kus, Michèle en Morgan

Groetjes,

Michèle

Gefeliciteerd! Maak er een mooie dag van.

Liefs

Hoera, hartelijk gefeliciteerd Michelle!

Groetekes, Sje

GEFELICITAAAAAAAAAAART!!!

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Heppie bursdee toe joe, heppie bursdee toe joe, heppie bursdee, heppie bursdee, heppie bursdee toe joeoeoeoeoeoeoe!!!

Fijne dag meis.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

gefeliciteerd je hebt het weer iig lekker mee dus maak er een fijne dag van

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag

gefeliciteerd met je verjaardag

Groetjes Gytha

Gefeliciteerd met je verjaardag!

Gr Patries

van harte gefeliciteerd met je verjaardag

Groetjes Marianne mama van Ruben

PROFICIAT…!!

Lilypie In verwachting Ticker

Dank jullie wel allemaal, ff rust tot de volgende visite komt Ben goed verwend en heb een heerlijk ontbijt op bed gehad. Oeps ga er weer vandoor want er is alweer visite

Liefs Michelle

Lilypie Second Birthday tickers

Gefeliciteerd!!
Fijne avond nog!

Liefs, Anne

Sterkte nog Michelle…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Hierderpiep Hoeraaaa! Gefeliciteerd met je verjaardag.

Groetjes Natasja

Heb je via hyves al gefeliciteerd maar nogmaals: van harte meid!!
Knuffelsss!!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Happy Birthday!

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Gefeliciteerd!!

Ik ben net te laat, maar alsnog gefeliciteerd!! Fijne dag gehad??

Thnx allemaal.

Ik heb een heerlijke dag gehad, ben gruwelijk verwend. Heb echt de hele dag door visite gehad, maar mocht van Madelon en René echt de hele dag en avond niets doen dus heb echt van de visite kunnen genieten. Alleen merk je dat je ouder wordt Nachtjes van 5 uur werkt niet meer. jeetje ben kapot hahahaha. Maar Dylano heeft zich voorbeeldig gedragen. Wij wonen op een flat en heel de week heeft hij tot kwart voor 9 in zijn bed liggen zingen. Hij is gisteravond om half 7 naar bed gegaan en we hebben hem niet meer gehoord tot vanochtend 7 uur en kan je vertellen dat er na het nodige drankgebruik het er niet echt zachtjes meer aan toe gaat Wat maken die mensen dan een herrie zeg (zegt degene die zelf nuchter was want ik wist dat ik er op tijd uit moest en had geen zin in een kater ) Plus ik had buiten de vriend van Madelon 4 slapers en die lagen dus met zijn allen in de huiskamer leken wel pubers!!!. Heb ze een keer gewaarschuwd dat als ze niet zachtjes deden hun een huilende Dylano bij zich zouden krijgen . Want als wij gaan slapen zetten wij Dylano zijn deur altijd open. Maar zoals ik al zei, Hij heeft zich als een engel gedragen

Liefs Michelle