En? Dat was toch vandaag? Hoe is het gegaan?
Ben heel benieuwd/ nou eigenlijk gewoon nieuwsgierig!
En? Dat was toch vandaag? Hoe is het gegaan?
Ben heel benieuwd/ nou eigenlijk gewoon nieuwsgierig!
Oh wat lief dat je een topic opent. Ben net terug en hoe is het gegaan… Ja voor mijn gevoel wel goed, maar het is moeilijk te pijlen. Ik had met een man en een vrouw het gesprek. Hij had wel humor en was easy going en zij was een soort jerney kaagman. Geen emotie op te lezen.
Ik heb wel begrepen dat het een nieuw op te zetten afdeling is, en toen ik vroeg mag ik meedenken was het ja eh weten we eigenlijk nog niet. Dus dat vond ik wel wat minder. En ze vroeg wat ik verder wilde met die evenementen opleiding en ik zei misschien marketing kant op in de toekomst en toen vroeg ze of ik deze baan als opstap zag. Ik heb maar ja gezegd. Ik had zoiets volgens mij is op deze vraag of elk antwoord goed of elk antwoord fout. Het is alleen wel zo dat er na deze ronde nog een ronde volgt. En morgen heb ik een solli gesprek bij de BAM die echt snel iemand zoeken voor een salaris wat 300 hoger ligt alleen is dat voor langere tijd ivm arbeidsongeschiktheid van iemand dus kan vast worden is niet zeker. Dus ik heb zoiets van wat nu te doen??? Ga ik op gesprek (ga ik zo ie zo hoor) maar wacht ik ook Samsung af of zeg ik ja tegen de BAM als zij willen. Dan zou ik mischien maandag al aan de slag zijn weer. Lastig allemaal he
Groetjes,
Michèle
Doe ik ook Mriek, mijn ma zei al als je weer wilt werken en BAM zegt ja gewoon doen, is zo ie zo meer salaris en met de bruiloft in het vooruitzicht is dat beter dan nog 2 weken thuis en das wel zo. Maar eerst sfeer proeven daar morgen.
Groetjes,
Michèle
Precies, dat laatste wat jij zegt is ook belangrijk. Je besluit wordt stukken makkelijker als je een goed of slecht gevoel hebt over de mensen en de sfeer.
Groetjes,
M
Idd enne heel eerlijk dat mens van vanmorgen vond ik niet aardig. Hoop ook niet dat ik voor haar moet werkend, weet niet eens meer wat zij deed.
Groetjes,
Michèle
Haha, dus dat wordt nog een lastige als zij jou wél willen en het gesprek met de BAM op niets uitloopt?
Groetjes,
M
En weet je Michele stel dat de BAM zegt je mag meteen beginnen kun je altijd Samsung bellen en aangeven dat je eerste keus naar hun uitgaat maar dat deze baan nu is aangeboden en of ze in je geinteresseerd zijn. Als dat zo is kun je altijd nog beslissen wat je doet. Spannend hoor, succes!
groetjes,
Wendy
@ Mriek ik kreeg niet de indruk dat ik direct voor haar zou werken dus dat valt weer mee.
@ moppiesmamma dat kan ja maar ik heb met Mervin overleg gehad. Gezien Samsung er nog een tijd over kan doen en BAM echt met spoed iemand nodig heeft en de kans dus groter is dat ik daar eerder kan beginnen voor een beter salaris om als BAM wil toch voor BAM te gaan. Maar goed ik moet daar morgen eerst nog maar eens op gesprek gaan. De afdeling bij Samsung zijn ze overigens nog aan het opzetten dus voor hetzelfde geld zeggen ze daar ook over een half jaar sorry jongens werkt niet.
Groetjes,
Michèle
Ik denk dat het een verstandige beslissing zou zijn. Ik ga hard duimen dat je morgen aangenomen wordt!
groetjes,
wendy
Succes he vandaag! Ik weet niet hoe laat je gesprek is maar laat je wat horen na afloop?
groet,
Wendy
Ik was al even thuis maar ik had een internet storing. Erg frustie als je met solli’s zit. Maar goed alles doet het weer. Het gesprek ging eigenlijk best goed. Alleen lijkt het me stug als ze me aannemen. Het UB ha namelijk over het hoofd gezien dat notuleren erg belangrijk was in deze functie en dat heb ik nooit gedaan. Ook willen ze dat ik van 8 tot half vijf werk. Nou kan ik morgan om 7.30 op het kdv hebben en het is zo’n 20 min fietsen, maar ja we weten ook een kind laat zich niet haasten. En hij zei wel van 8.05 is ook geen probleem, maar de directie secretaresse en dus eigenlijk ‘de baas’ keek wel even van hmmm. Ja sorry ik ben nou eenmaal moeder. Overigens was ze wel verbaasd dat ik 40 uur werkte. Hij leek daar minder problemen mee te hebben. We wachten het wel af.
Overigens had ik ook op een vacature gesolliciteerd voor een functie Junior Secretaresse maar die zou pas 1 juli starten die baan. Maar ben wel uitgenodogd voor een eerste kennismaking. Is wel pas 16 juni maar mocht ik niks hebben dan is dat er nog en nu ga ik gewoon weer vacatures zoeken. Want ik heb nog steeds nergens getekend.
Groetjes,
Michèle
vreemd dat ze van het ub niks gezegd hebben over het notuleren, lijkt me toch wel handig als ze dat van tevoren doorgeven. maargoed je weet maar nooit.
inmiddels loopt het wel een beetje toch met de sollicitaties?
hoop voor je dat je snel wat vind wat naar je zin is joh!!
liefs,
Rinske
@ Rinske nou ja ik heb nu net 3 gesprekken gehad waarbij ik er bij 1 al afgewezen ben. Te zwaar bevonden. En die andere twee hoor ik morgen anders maandag mer over. Dan staat die van 16-6 nog en die laat ik staan mocht ik echt niks hebben dan of iets los zeg maar. En ik kan op zich genoeg vacatures vinden, wel zo fijn voor de solli plicht van het UWV, maar ja sommige hoor je nooit meer wat van en andere geven al vrij snel aan te weinig ervaring. Ik zal dan ook blij zijn als het UWV beslist dat de WW erdoor is en dat ze gaan betalen. Das geen vetpot maar wel een zorg minder.
Groetjes,
Michèle
is idd geen vetpot, maar het is tenminste iets.
nog beter zou natuurlijk een nieuwe baan zijn, blijf voor je duimen!
berichten van afwijzingen zijn idd snel gestuurd, toch jammer want in een persoonlijk gesprek kan je toch altijd meer duidelijk maken dan wat er op papier staat.
veel succes nog in ieder geval.
liefs,
Rinske
Ja een nieuwe baan zou ook ideaal zijn, maar wat ik zeg de twe gesprekken zijn nog net afgewezen en verder houden we gewoon moed en probeer ik mijn dagen zinvol in te vullen. Enne ik zeg altijd er moet ergens een debiel zijn die me wel wil
Groetjes,
Michèle