Mevrouw van 70 beroofd

Ik kreeg net een mailtje van een mailgroep waar ik lid van ben, de moeder van een van de mailers was vanmorgen geld gaan pinnen, loopt ze naar huis, word ze aangesproken door mensen die zeggen dat ze een vlek op haar jas heeft, en die “helpen” haar die weg te halen met zakdoekjes. loopt ze verder blijkt dat haar geld verdwenen is! dat is ook wat! het lef he? ik zit me hier helemaal op te winden, zo’n vrouw durft gelijk niet meer te pinnen, is meteen een stuk vrijheid kwijt, en dat voor een paar van die rot euro’s. Ik weet dat het best vaak gebeurd, maar iedere keer ben ik toch weer naief misschien verbijsterd over zulke dingen.

Ik snap helemaal niet hoe iemand het in zijn hoofd kan halen om iemand te beroven, bestelen, bedreigen, bedriegen, op te lichten, af te persen, in elkaar te slaan, vermoorden, verkrachten, aanranden, stalken, pesten etcetera!

Zullen we maar weer een hippie-tijdperk gaan oprichten? PEACE, MAN!

Groetjes Carola 04.09.1972, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

Asociaal.
Echt, ander woord weet ik zo gauw niet.
Gewoon te gek voor woorden!!!

Groetjes, mamma van Stephan

Once again, waar moet dit allemaal heen joh. Ik snap dr geen sikkepit van. Het wordt alleen maar erger en dit in een tijdperk van de zogenoemde normen en waarden, nou ik vind dat ze ver te zoeken zijn.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Dat is ook een typisch verhaal! kan me voorstellen dat je gaat twijfelen, en dat je je spulletjes gaat tellen. heel onzeker word je van zoiets!
wat een idee, van die stomme dingen, wat heeft ze daar nou aan? ja haar baan is ze kwijt, dus dat is ze ermee opgeschoten. belachelijk ook!
groet, Mo

gatver het idee dat er iemand in je spullen heb gezeten, ja dan zou ik ook wantrouwd worden .hoe krijgt ze het in der hooft, en ook mensen beroven .ik snap het niet blijf er af het is niet van jou. zekker een gebrek aan de opvoeding

groetjes marielle mama van tanja

Ja kan ik me meteen voorstellen. Wij hadden echt een super kraamhulp. Toen ze weg ging hebben we dr eerst rot verwend en daarna stonden we te brullen toen ze echt weg ging ( zij nog harder dan ik hahhahaha ) Ik heb dr nog steeds contact mee zo nu en dan. Zelfs Daan vond dr bijzonder tof. Ik heb dr al gebeld om komend jaar weer voor ons klaar te staan. Ik hoop dat het lukt.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Hé gatver, nu ga ik extra opletten op mijn kraamhulp. Vorige keer had ik maar een paar uurtjes (en maar 4 dagen) en Denn was toen gewoon thuis. Nu ben ik alleen met de kraamhulp omdat Denn na 2 dagen weer gaat werken. Hopelijk kan die van ons wel haar handjes van onze spullen afhouden.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & van uk nummer 2 (02-12-'04 uitgerekend).

Jemig wat een verhalen weer, het moet toch niet gekker worden zeg. Een bejaarde beroofd en een kraamhulp die van alles onder je neus vandaag jat.
het is toch een vreselijk idee zeg, dat je zelfs je kraamhulp niet meer kan vertrouwen…
bah

Groetjes,
Sonja, mama van
Jeroen (11-12-2003)