Meteen zwanger na miskraam?

Hallo, Ik heb afgelopen juni een miskraam gehad in week 7/8 was toen onder controle bij de gynaecoloog in verband met dat de miskraam niet volledig was. Met behulp van pillen en veel pijn alles verloren.
Nu 10 augustus een test gedaan en erg positief. Kan je zonder ongesteld te worden na een miskraam meteen weer zwanger zijn?
Hoop dat iemand hier ervaringen mee heeft… ben erg onzeker.

Groetjes Leonie

Ja tuurlijk kan dat.

Je wordt toch pas ongesteld ongeveer 14 dagen nadat je een eisprong hebt gehad?! Eisprong is altijd eerder, dus zwanger worden na een miskraam voordat je weer ongesteld bent geweest is gewoon mogelijk.

Groetekes, Sje

Sterker nog ik heb begrepen dat omdat er (nog) zoveel hormonen in je lichaam zitten je extra vruchtbaar kan zijn.

Groetjes,

Michèle

En bij mij was dit ook…

Ik had september vorige jaar miskraam… maand later ongesteld. En in Juli voor 2e keer moeder geworden van een gezonde jongen…

Wel vond ik het heel dubbel… moest eigenlijk nog verwerken wat er gebeurd was in mijn lichaam en dan was er alweer een nieuw leven…

Jazeker kan dat, sterker nog je bent het waarschijnlijk Die test geeft niet voor niets erg positief aan… Misschien even langs de huisarts als je er onzeker over bent?

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Ja hoor, hier ook meteen na miskraam zwanger, gefeliciteerd!
groetjes,
Wendy