als het hier eens mee zit klap ik hard in me handen echt waar hahaha
vrijdag op zaterdag heb kaitlyn heel de nacht gespuugd van 1 tot 6 in de weer geweest pfffff wat had ik te doen met het meissie.
zondag leek ze heerlijk in orde te zijn wij heerlijk er ff uit naar rotterdam ff shoppen,moet kunnen.alles ging lekker burger king geweest heerlijk gegeten.
toen we thuis kwamen zei ik tegen hans voel me niet lekker hoor zo raar in me buik,als ik maar niet ziek word nou 2 uur later hing ik gezellie over de pot en heb tot maandag morgen een relatie gehad met de wc pot pffff wat kan je ineens beroerd en ziek zijn.
de zelfde avond begon ook dylan en hans hahah ik voel niets nou geen 15 minuten later ook hij begon.
kaitlyn heeft nergens last van meer die is weer de oude hans is ook gewoon gaan weken en voelt zich wel weer 80%
dylan is nog erg beroerd en heeft alleemaal vlekjes om zijn ogen het is of uitslag van het overgeven soort bloeduitstorting of het zijn waterpokken moet het in de gaten houden en moet een paar keer zijn kin op zijn borst doen en kijken of de vlekjes niet erger worden,dus ik aan de ass van de ha geen nekkramp toch neeeee hoor maar waarom doe oefening dan he maar liet ze niet veel over uit en moest oook vragen waar het zeer deed nou alleen zijn plassertje zei hij,nou kijk maar en hou het in de gaten hmmm
dus vanmorgen was het iets minder die vlekjes dus we wachten af.
ik voel me ook nog geen 100% me maag draaid nog en eet amper krijg het niet weg ook door dit 3 kilo kwijt.
dus al met al gaat het weer lekker hier.
groetjes bianca