Met warme hap hoofd schudden + nog grappig verhaal

Rico schud tijdens zijnw arme hap heel hard met zijn hoofd zo gauw hij een hapje heeft genomen. het is niet te warm niet te koud net als normaal gewoon.
doen jullie kleintjes dit ook? en waarom is dat?

het grappige verhaal nog:
hij had vandaag kidneybonen gegeten met paprika ofzoiets. (vega gerechtje)
daarna was hij klaar met eten en hij zat nog na te spelen met zijn lege bekertje waar een beetje water in had gezeten.
ik kom van buiten terug naar binnen, ALLES onder de poep (geen diaree maar het zat ertegenaan weer met veel slijm YEK!!) heel zijn haar zat onder zijn gehele gezicht in zijn oor bij zijn keel zn rompertje Het bekertje de grond en zijn wipper + zijn handen want hij smeerde zichzelf helemaal onder…
heb ik weer en als klapper op de vuurpijl rolde hij door zijn eigen drek heen op het aankleedkussen hij was echt niet te houden en hop daar ging ie… pff had ik m net van voor schoon geveegd zat ie weer helemaal vol.
nu zit zn wipper zitje in de was en speelt hij in de box. blij dat hij weer schoon is want hij is lekker aan het spelen

Dat schudden doet morgan ook. Te pas en te onpas trouwens. Ha ha ha meestal als ze iets leuk vind.

Enne lekker mannetje zeg

Groetjes,

Michèle

Hoi hoi,

hahaha idd grappig verhaal!! Wees dan nog maar blij dat het poep was … oja!!! zul je denken? Ja!!! Mijn oudste was 1,5 jaar oud en was met de sudocreme aan de slag gegaan!!! In d’r haren, heel d’r lijf en kleertjes onder! En dan nog zeggen als ik binnen kom : “mooi!!!”… nou, mama vond het eerst wel grappig, maar toen ik het er niet afgewassen kreeg was het wat minder!!! Dus ja, wees blij dat het poep was en dus afwasbaar hahahaha

Grtz Von

Lilypie

Lilypie

Hihihi wat een ondeugt is het al zeg
Gelukkig bestaat er water en zeep

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Hoi!
Heerlijk he, die leeftijd Wat een verhaal, op zo’n moment heb je echt ff zoiets van: hoe krijg ik je ooit weer schoon he? Die van mij heeft vorige week ook in de poep gegraaid. Ik zette hem daarom met kleren aan in ons grote bad (zonder water) kom terug met zeep en ik hoor: smak, smak. Hij likte gewoon z’n handjes schoon. Niet ziek geworden ofzo… Maar succes met je nee- schuddertje! Sproeit hij het eten nog niet uit tijdens het schudden?
Groetjes!

Mijn aanpak bij zo’n vies jongetje:
oppakken, en in bad zetten.
Dáár uitkleden, en meteen de douche er op om af te spoelen.

M.

ja maar hij was net in bad geweest!!
dus het was echt niet leuk zo rook hij nog lekker fris en het volgende moment stonk hij naar zure stront

Enfin… dat eten spetteren heeft ie al gehad die fase… nu is het constant schudden met zijn hoofd.
zal ook wel weer gekkigheid zijn van m.
ja het is echt een doerakje!

Seth schudt ook altijd met zijn hoofd, voordat hij een hap neemt.
Hij schudt dan even met zijn hoofd, en valt dan aan, zo van HAP!!
haha, het kan toch geen kwaad

Liefs, Anne

Lilypie

Grappig verhaal Inge, maar kan me voorstellen dat je niet heel vrolijk wordt van het moment dat je hem weer helemaal schoon moet maken.

Tim schud ook heel hard met zijn hoofd heen en weer. Moet het afkloppen, maar gelukkig bijna nooit tijdens het eten. Wat hij dan heel leuk vind is als ik ja ga schudden. Dan gaat hij heel hard lachen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie

ja rico ook haha het grappige was ook van dat ja nee schudden,
dat hij nee schudde en ik zei: ja…ja!! en ja ging schudden en mijn vriend ook, hij lachte zo een beetje ongemakkelijk van hoe moet dat dan, en deed toen ook ja schudden, en ook toen moest hij lachen zei hij daarbij: DEE DEE DEE DEE da daaaaa

en idd het weer schoonmaken was niet leuk, vooral niet omdat ik al baalde dat heel zn romper weer onder de kidneybonen met paprika/tomaten saus zat, omdat hij de lepel uit mn hand sloeg. ik was al zo moe en was al blij dat ik daarna klaar was. maar nee hoor, en vervolgens poept ie ook nog alles onder haha kleine draak

Hahaha ja ze poepen meestal alles onder als jij net een keertje moe bent die boeven!!

Lilypie
Lilypie

Hahaha ja ze poepen meestal alles onder als jij net een keertje moe bent die boeven!!

Lilypie
Lilypie

ja zo is het! en hij is zoiezo niet te genieten vandaag, vandaag had ie zo’n drek luier in de box, gelukkig stond hij en wreef hij het niet zijn luier uit.
maar echt het is alleen maar huilen zeuren krijsen huilen zeuren krijsen.
ach we doen het er maar voor vandaag pfff zondag EINDELIJK op vakantie, hebi k echt nodig