Met tara naar kinderarts geweest

nou we zijn bij de arts geweest. hij denkt ook koemelkallergie en verborgen reflux. moet haar nu nutramigen geven en voeding dik maken met nutriton.
ook had ze een klein beetje spruw in haar mondje. daar heeft ze medicijnen voor gehad. wat ik wel vreemd vind is dat ik bij t cb aangegeven had dat er wat wit in haar mondje zat, maar volgens haar waren t melkrestjes. door t terug komen van de voeding. heb gelijk een machting gehad van de arts voor die voeding dus krijg t gelijk vergoed. moet dit nu drie weken proberen, blijft ze onrustig dan krijgt ze medicijnen voor de reflux. ben erg benieuwd.
heb t gehad over een eventuele ph meting, maar hij vond dat op dit moment nog niet nodig. hij zei dat kunnen we altijd nog doen.
wel een gedoe zo hoor voor de kleine meid. ze was erg moe en dan moeten ze ook nog aan je zitten en wegen en meten. wel sneu. nu ligt ze gelukkig heerlijk te slapen.

groetjes jolanda

Hopelijk gaat het snel beter met Tara!

Groetjes!

Lilypie Tweede Ticker

Soory jongens dat ik niet eerder geschreven heb!!!
Zie je nou wel, volg je gevoel. Mees is ondertussen uit het ziekenhuis, de ph meting viel heel erg mee, totaal geen last van gehad en zeer goed tedoen. ALLEEN… er kwam niet voor 100% uit dat mees reflux had, had wel pieken tijdens het eten en erna. Hij krijgt nu wel medicijnen ervoor: nexium. Ook voor de koemelk krijgt hij nutramigen, wat een stank dat spul zeg, maar daar heeft mees geen last van. Als hij wat groter is gaan ze dat een keer onderzoeken. Nu even niet voor hem. Drinken blijft een probleem, ene dag gaat het beter dan de andere dag, vandaag een goeie dag gehad dus hpoen dat hij dat volhoud.

Soory jongens dat ik niet eerder geschreven heb!!!
Zie je nou wel, volg je gevoel. Mees is ondertussen uit het ziekenhuis, de ph meting viel heel erg mee, totaal geen last van gehad en zeer goed tedoen. ALLEEN… er kwam niet voor 100% uit dat mees reflux had, had wel pieken tijdens het eten en erna. Hij krijgt nu wel medicijnen ervoor: nexium. Ook voor de koemelk krijgt hij nutramigen, wat een stank dat spul zeg, maar daar heeft mees geen last van. Als hij wat groter is gaan ze dat een keer onderzoeken. Nu even niet voor hem. Drinken blijft een probleem, ene dag gaat het beter dan de andere dag, vandaag een goeie dag gehad dus hpoen dat hij dat volhoud.

was erg benieuwd hoe t ging met je kleintje. ben blij dat ik heb doorgezet. hoop dat er meer goede dagen voor je komen. moet morgen de nutramigen ophalen bij de apotheek. ben erg benieuwd. moet zeggen dat t vanmiddag al beter ging. moest haar zelfs wakker maken voor de voeding. en vanavond weer. echt vreemd want ben dit echt niet gewend.
nu ligt ze net weer terug wel aan t huilen maar ja dat deed ze altijd al om in slaap te komen.
wel fijn dat je toch medicijnen hebt gekregen, wie weet werkt t wel.
succes met je kleine hoop dat er snel vooruitgang in zit
groetjes jolanda

Dat kwam omdat mees eigenljik nog tot afgelopen woensdag inhet ziekenhuis heeft gelegen, je bent op een gegeven moment alleen nog maar aan het hollen en vliegen. Hopelijk gaat het nu bij jullie ook wat beter als je die nutramigen hebt. Hou er rekening mee dat het bij de een snel kan werken en b ij de ander duurt het even. Bij mees duurde het ook even. Ruik morgen ook maar eens aan de fles als je het klaar gemaakt hebt, héééérlijk haha! onvoorstelbaar dat mees het weg krijugt. Suk6 ermee groetjes.