Na heel veel afspraken die afgezegd zijn en de nodige stubbelingen in het verleden gaat hat vandaag toch echt gebeuren. Ik heb een date met mijn schoonmoeder. Om 13.00 gaan we naar de creabeurs. Ik ben benieuwd.
Groetjes,
Michèle
Na heel veel afspraken die afgezegd zijn en de nodige stubbelingen in het verleden gaat hat vandaag toch echt gebeuren. Ik heb een date met mijn schoonmoeder. Om 13.00 gaan we naar de creabeurs. Ik ben benieuwd.
Groetjes,
Michèle
Dames ik heb een hele gezellig middag gehad. Mijn schoonmoeder zit door dingen waar zij niets aan kan doen in financieel heel zwaar weer op het moment en zij en mijn zwager hebben daar veel stress aan, wat voor haar natuurlijk met der suiker ook heel slecht is. En ik heb haar ene gezellige middag gegeven waar ze oprecht heel blij mee was. Wat leuke dingetjes gekocht voor haar en mezelf en voor mijn zwager een mooi boek hoe je bepaalde dingen moet tekenen. Hij mag ook wel eens iets leuks krijgen ipv alleen maar de zwarte piet. Maar het was geslaagd enne als je samen dezelde interesses deelt scheelt dat heel erg natuurlijk. Voor mij voor herhaling vatbaar. Ze ziet mij ook eens van een andere kant en ik haar.
Groetjes,
Michèle
Wat goed dat het zo goed bevallen is. Misschien is dit wel een keerpunt geweest. Net wat je zegt, gewoon eens een andere kant van elkaar gezien!
Wanneer ga je weer?
Groetekes, Sje
Nou eerst ff sparen hoor enne een nieuwe baan vinden want oh wat een leuke dingen dus mer moet snel mijn hobbykamer afmaken, maar ja dan moet voorgaande ook meewerken
Maar ze wil in mei naar de paranormaalbeurs dus wie weet dan wel, mar ik weet niet zeker of ik die kant wil zien
Groetjes,
Michèle
Goed te horen dat leuk was! En idd, een andere kant van elkaar zien kanheel wat uitmaken…
De paranormaal beurs is ook erg leuk om heen te gaan! Heeft ze daar ook interesse voor? Dat hoor je namelijk niet vaak. Mijn schoonmoeder vind het doodeng en wil er ook niets over horen…
Wat super dat jullie zo’n leuke middag hebben gehad.
Wie had dat een tijdje geleden kunnen bedenken.
Groetjes,
Sandra
quote:
Goed te horen dat leuk was! En idd, een andere kant van elkaar zien kanheel wat uitmaken... De paranormaal beurs is ook erg leuk om heen te gaan! Heeft ze daar ook interesse voor? Dat hoor je namelijk niet vaak. Mijn schoonmoeder vind het doodeng en wil er ook niets over horen...<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb2f.lilypie.com/JClep1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” /></a>
<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lbdf.lilypie.com/Iqofp1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Pregnancy tickers” /></a>
@ Marmamma zei vind hte wel interesant en ze weet ook wel dat ik een kunstje kan maar daar vraagt ze nooit naar dus ik was wel verbaasd. Ach we zien wel of we gaan want wij moeten ook even kijken hoe we dan zitten (ik kwa werk en zo)
Groetjes,
Michèle
Leuk dat de middag op stap goed verlopen is! Zie je inderdaad een andere kant van elkaar, maar dan moet je er wel voor open staan, want ik zou het niet kunnen Fijn dat dat bij jullie wel zo was!
Liefs Shirley
Ik heb er ook een tijd niet meer voor opengestaan Shirley, maar na haar spoedopname in het ziekenhuis zijn er wel dingen veranderd van haar kant. En om die reden heb ik haar nog een kans gegeven en die heeft ze aangegrepen.
Groetjes,
Michèle
@Michele: ik vind het dan van je schoonmoeder wel knap dat ze zich daarvoor nu lijkt te interesseren. Dat zegt toch wel iets van haar kant…
Mijn schoonmoeder werd onwijs nerveus in mijn buurt toen ze het na 3 jaar wist. Ging ook steeds vragen:" Zie je er een?", " Is het een bekende van mij?" Maar antwoord wilde ze toch niet, want dat vond ze maar eng. Dus toen hebben we het er nooit meer over gehad…
Ha ha ha dat doet gelukkig niemand in mijn buurt, ik zou gestoord worden als ze dat wel deden, maar zij vind het wel wat hebben, maar ze verwacht gelukkig niet van mij dat ik haar toekomst ga zitten lezen
Groetjes,
Michèle
@Michele: verder vraagt ook niemand het aan mij hoor, een enkele die voor het eerst horen dat ik ‘geesten’ zie. Collega’s vroegen er vaak naar toen ik net op de afdeling werkte, ik werk in een ziekenhuis en tja, daar overlijden nogal eens mensen. Maar verder heb ik het er zelf ook nooit over als er niet naar gevraagd word.
Oh dat zou wat voor mij zijn, het kan mij gebeuren dat ik iemand einde aan voel komen. Of laten we zeggen dat ik nooit verbaasd ben als ik hoor dat iemand is overleden.
Groetjes,
Michèle
@Michele: nee, dan is het ziekenhuis niets voor jou. Artsen en arts-assistenten zijn helaas niet zo ruimdenkend… Dus als jij het voelt, dan moet je eerst nog de arts overtuigen. Lijkt me een erg zware taak!
Maar dat heb ik niet, ik zie alleen overledenen. En vaak ook niet direct als ze zijn overleden, dat duurt even. Maar wat ik al in een eerder topic vertelde, ik kan me ervoor afsluiten en dat doe ik ook vaak op mijn werk. Anders word het ook erg vervelend…
Ha ha ha lijkt me erg druk op de gang inderdaad enne nee denk niet dat de doc mij erg serieus zou nemen, die zou denk ik eerder zijn collega van de witte jassen bellen
Groetjes,
Michèle