Met RS in het ziekenhuis

Hoi hoi,

Nou wat een avontuur hebben wij weer mee gemaakt…Quinty heeft een paar dagen in het ziekenuis gelegen met het RS-virus Gelukkig mocht mama bij haar blijven slapen en was ze dus niet alleen.
Ze was al weken verkouden en de laatste week begon ze steeds meer te hoesten. Slijm zat vast en door het hoesten moest ze steeds vaker overgeven. 2 keer over naar de huisarts geweest, maar die nam ons niet serieus. Dan maar de huisartsenpost bellen en ja hoor, ze werd meteen opgenomen. Ze heeft 2 dagen aan de monitor gelegen, maar ze had gelukkig geen extra zuurstof nodig en kon zelfstandig drinken. Gisteren mocht ze naar huis om verder te herstellen. Het gaat gelukkig weer een stuk beter met haar. Ze hoest nog wel, maar de voedingen blijven tot nu toe binnen
De hele kinderafdeling ligt vol met RS-patiëntjes. Het is ook erg besmettelijk en kan ook gevaarlijk zijn. Vooral bij beebjes tot 3 maanden. Gelukkig is Quinty een oudere, grotere baby en waren we er (dankzij mijn eigenwijze kop) op tijd bij
Maar wat is dat naar zeg, als je kleintje zo ziek is…Arm kind! Werd ze wakker in haar bedbox; klonk het heel zielig tussen het rochelen door “mehme”. Aahh! Gelukkig sliep “mehme” naast haar

Ik ben blij dat ze weer thuis in haar eigen bedje ligt en dat het weer beter met haar gaat!

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ah wat zielig is dat zeg ! Maar wat goed van je dat je naar de huisartsenpost bent gegaan. Moedergevoel doet wonderen !
Gelukkig gaat het nu beter met de kleine.
Beterschap en hopelijk is ze snel opgeknapt.
Gr. Natasja

[/url]

We hebben met Justin ook in het ziekenhuis gezeten toen hij 3 maanden was RS
Na veel gezeik ook bij de huisarts die riepen nee een griepje
EN er zat toen een arts in opleiding die het niet vertrouwde en verwees ons naar het ziekenhuis
Ed is bij Justin blijven slapen want ja ik had Robin ook
Het is heel ellendig om je kindje in het ziekenhuis te zien
Fijn dat het nu weer de goede kant op gaat

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Ja stom toch hé, dat sommige huisartsen zo laconiek kunnen doen bij zieke beebjes Ik bedoel, de hele kinderafdeling lag vol met RS-patiëntjes. Dat hoort dan een huisartsenpraktijk toch ook te weten?

Maar goed, Quinty zit alweer in haar oude ritme. Ze heeft gisteren zelfs alweer mama’s eigen prakje van vis en boontjes gegeten En ze houdt tot nu toe alles nog binnen. Ze hoest nog behoorlijk, maar dat kan nog wel ff duren. Vandaag ga ik voor het eerst weer met haar naar buiten. Goed inpakken en de hoes over de wagen

Justin was dus nog een stuk jonger toen hij het kreeg. Sneu hé, zo’n kleintje!

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

He getvers wat een gedoe, zo ie je maar, altijd naar je moedergevoel luisteren. Super dat het beter gaat en ze weer lekker in dr oude ritme zit !
Beterschap.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!