Met Roy naar CB geweest

Voor mijn tweede prikken, moest eigelijk bij de arts komen, maar heb de laaste keer af moeten bellen omdat Roy ziek was, en kon ik pas bij de arts terecht op 5 feb, beetje laat he voor zijn tweede prikken, dus bij de wijkverpleegkundige een heel lief mens ff zitten praten, Ik vertelde dat Roy de laaste tijd voor zijn doen veel huilt, en tuurlijk wist ik het antwoord al, onrust. hij voelt ook aan dat er spanningen zijn grrrr, ik kan wel janken mijn kinderen huilen omdat tja wij ons niet goed voelen, je probeerd zo veel mogelijk normaal te doen maar soms lukt dat gewoon niet, maar goed…

verder ging het veelste goed met hem hahaha
hoezo? nou dat zal ik ff vertellen Roy loopt wat voor hahaha jaja heb een slim kind zo kan hij speelgoed oppakken en van links naar rechts bewegen gecontroleerd jaja goed he!
zooo zei ze hij is heel vlot heerlijk omdat te horen hij moet niet te vlot gaan doen hoor dan gaat het helemaal zo snel. en aangekomen dat ie is maar ja ook dat wist ik wel, hij weegt 8185 gr en is 65 cm lang
hij weegt meer dan een kilo zwaarder dan jordy toen, alleen jordy had een slechte start dus eigelijk kan ik zo niet rekenen. maar het was wel goed omdat hij zo lang is mag hij dus ook wat meer wegen hij zat gewoon op de midden lijn perfeckt dus…

nou jullie zijn weer op de hoogte

Liefs Tries

ROY,JE BENT EEN BABY !!! HOU DAT NOG EFFE ZO, HET GAAT AL ZO SNEL!

Kussies

Ben ik het mee eens. Maar… is toch wel leuk dat je je moeder zo trots maakt omdat je zo slim bent!!!

Goed hoor, lekker dat het zo goed gaat.

Groetjes Miriam

fijn!!! en wat een slimmerd zeg!!
Logisch dat de kids wat van de spanningen opmerken, maarja, geforceerd opgepept doen is toch ook niet vol te houden? Ik vind je al heel knap hoe je het allemaal bolwerkt hoor, als ik je situatie zo af en toe lees denk ik: Jeetje, wat een sterk mens is dat.! En dat je zo af en toe je zwakke momenten hebt is toch niet meer dan menselijk?