Met poep smeren

Ik hoop het ook, Sandra. Tot op heden nog niet weer gebeurd…fingers crossed!

@mini-boy, ik ben helemaal niet crea. Verschrikkelijk! Ik stel het nog even uit…in de hoop dat het niet nodig blijkt… En dat speelgoed afpakken heeft zeker ook een keerzijde, maar gelukkig heeft meneer vooralsnog genoeg speelgoed. En de beloning van het terugkrijgen van de tractor (omdat hij laatst niet had gesmeerd, terwijl hij wel had gepoept) heeft zoveel indruk gemaakt dat ik hoop dat hij het nu niet meer zal doen.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Mocht het nog een keer voorkomen, kan je dan hem niet in een slaapzak doen en deze met spelden boven aan vast maken, zodat hij de rits niet open krijgt.

En over dat speelgoed afpakken. Ik heb wel vaker gehoord dat je een peuter meteen moet straffen en niet uren daarna. Als je het speelgoed de volgende dag afpakt dan snapt hij het misschien niet.

Misschien wel heel erg streng hoor, maar ik geloof als Daan dat een paar keer zou doen, dat ik hem onder de koude douche zou zetten.

Hoop maar voor je dat het niet weer gebeurd.
Volgens mij heeft mijn neefje het ook een keer gedaan en daarna nooit meer.

Groeten Delmira

top mriek!! Hopelijk is het hiermee afgedaan

@Delmira; slaapzak is hier geen optie meer, hij trekt hem uit. En ik wil hem niet vast gaan snoeren in zo’n ding, daar krijg ik een dwangbuisidee bij en dat bevalt me niet. Evenmin als hem onder een koude douche, dat vind ik bijkans mishandeling als ik heel eerlijk ben. Maar toch bedankt voor je meedenken hoor! We hebben hem diezelfde avond gezegd dat we z’n tractor zouden afpakken, dus de reactie was wel meteen. Het effect merkt hij natuurlijk pas de volgende ochtend, toen de tractor echt weg was, maar het drong zeker wel door.

@Inge; ik hoop het ook!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers