Super zielig, Nayaro heeft al 3 dagen koorts …
Maar liefst 40 graden, en vandaag de dokter gebeld …
Ik kon het niet geloven, maar dit is nou al de 3e keer dat ik af word gewimpelt onder het mom van: De griep heerst . en we kunnen er niks aan doen?!
Pardon … jullie zien niet eens hoe het kind reageert en hoe levenloos hij was …
Dit is al de 3e keer op een rij dat Nayaro ziek is, en dat de dokter me na mijn gevoel niet serieus neemt, dit wil ik de volgende keer ook gaan aangeven als ik een keer WEL mag komen …
Ik moet zeggen, dat het sinds vanochtend allemaal weer wat beter gaat … Hij loopt weer een beetje rond … en pakt weer speelgoed enzo …
De andere 2 dagen heb ik echt de hele dag met Nayaro op mn buik & schoot gelgen … want hij wou alleen maar bij mij slapen … hij was echt levenloos …
Ik weet niet waar het aan ligt , zelf denk ik kiesjes …
Maar nu met de mexicaanse griep vind ik het gewoon allemaal wat enger dan normaal, want hij heeft het ook wat benauwd & hoest …
Nayaro is altijd wel ontzettend ziek als hij nieuwe tandjes krijgt, zieker dan een gemiddeld kind heb ik het idee! Dus hoop dat de koorts daar vandaan komt …
Nu zit ik alleen wel met een vraag:
Mag je met koorts na buiten?
Ik lees op sommige sites van wel :S, maar vind het zelf toch een beetje ‘gevaarlijk’ dus vroeg me af hoe jullie dat doen als je kindje ziek is & je moet toch echt even een boodschap doen of iets ophalen?
Aan de ene kant denk ik, een frisse neus halen vind ik zelf altijd wel lekker als ik niet lekker ben … maar aan de andere kant: het kost vaak veel energie als je niet lekker bent …
Dus hoe denken jullie hierover?
Nayaro - Danil / 14 September 2008