Misschien zit ik hier dan wel verkeerd met mijn topic, maar ik ben eigenlijk benieuwd of er nog meer van jullie zwanger zijn geraakt met hormonen? Wij willen nog wel een tweede kindje en ik ben erg benieuwd hoe dat bij iemand anders is gegaan voor de tweede keer. liefs, debby
Met hormonen zwanger geraakt
Van Ruben ben ik zwanger geraakt dankzij een hormonen kuur
van het ziekenhuis.
want na 2 jaar wachten was ik het zat, en ben blij dat ik nu een
mooi manneke heb!
Groetjes Marianne Mama Van Ruben
Ja, dat herken ik helemaal hoor. Toen ik gestopt was met de pil, werd ik maar niet ongesteld en ik was ook niet zwanger. De huisarts zei in eerste instantie dat het zou komen doordat ik met de pil gestopt was, maar na 5 maanden was voor mij de maat vol. Toen naar een gyneacoloog hier in mijn woonnplaats geweest. Die even doodleuk zei (alsof t een griepje was) dat we geen kinderen konden krijgen. Dan stort je wereld wel even in. We hebben toen aan de huisarts meteen gevraagd of we een verwijzing naar het Erasmus konden krijgen. Dat is echt een super ziekenhuis! Wel allemaal vervelende test enzo… en toen uiteindelijk idd een hormonenkuur met follikel-tracing (elke dag naar t ziekenhuis vanaf dag 10 vd cyclus) en toen was ik toch zwanger! Kon t gewoon eerst niet geloven. Ben de eerste 3 maanden ook wel erg bang geweest dat het mis zou kunnen gaan, moet ik zeggen, maar ik heb nu een schatje van een dochter. Waar ik elke dag weer van geniet. Maar ik heb wel zoiets voor een tweede… weer die hele ziekenhuistoestand??? liefs, debby